Enghave Motor??????
Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 21-10-02 11:55

Er det nogen der ved hvad der sker med Enghave Motor? Der har været lukket i
3 dage p.g.a. status, men Mekanikkerne ved ikke noget om hvornår de
genåbner! Måske i næste uge...siger de!

Nogle rygter vil vide at der har været tyveri og derfor er der status - men
både butik og reservedelslager ligger øde og tom hen!

Det er da lidt ærgerligt hvis den eneste butik i centrum af Kbh lukker!

mvh

Hans

Fra : Bo-gsxR

Dato : 21-10-02 12:22

> Er det nogen der ved hvad der sker med Enghave Motor? Der har været lukket
> 3 dage p.g.a. status
De har haft lukket i min. 2 uger.... pga. status ( siger telefonen)
pis irreterende
bo-gsxR7½ som mangler en users manuel(guide)

Fra : Richard Pade

Dato : 21-10-02 13:27

Bo-gsxR wrote:
> bo-gsxR7½ som mangler en users manuel(guide)

Hvis det varer ved kan jeg anbefale:

www.repairmanual.com/
store.yahoo.com/motobooks/index.html

De har både originale og tredieparts (Clymer, Haynes et al) manualer og
sender hurtigt.

Richard

Fra : Eddy Folder

Dato : 21-10-02 12:38

Ellers så prøv FA Moto sport på degnemose alle i brønshøj... ved godt at det
ikke er midt i byen, men det er kun 4 km der fra og det er jo ikke det store

Mvh. Eddy Folder

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 22-10-02 08:27

Mon I ikke skal væbne jer med ro! Det er vel ikke noget at sige til, at en
mc-forretning holder status på et tidspunkt af året, hvor der efterhånden er
mindst at lave.
Bedste tegn på aktivitet er, at de bl.a. har valgt at føre min bog
"Motorcyklister - fra Johannes V. Jensen til Biker-Jens" til Julehandlen.

John de Summer-Brason

Fra : Hekto

Dato : 22-10-02 10:11

In article <zf7t9.13$567.523@news.get2net.dk>, brason@get2net.dk
says...
> [...]
> Bedste tegn på aktivitet er, at de bl.a. har valgt at føre min bog
> "Motorcyklister - fra Johannes V. Jensen til Biker-Jens" til Julehandlen.

Ka' også bare være at forretningen er ved at blive solgt ... eller
gået konkurs ....eller ... hvilket rygte skal vi sprede??
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=8

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 22-10-02 10:16

Hekto wrote:

> [...]
> >

> Ka' også bare være at forretningen er ved at blive solgt ... eller
> gået konkurs ....eller ... hvilket rygte skal vi sprede??

Så kan vi sikkert købe bogen billigt.

Ib Jakobsen

Fra : Per Emborg

Dato : 22-10-02 17:09

Er det ikke Suzuki = Reinhart der ejer den ???
Og det er vist ikke så slemt som der bliver givet udtryk for her.Men herover
i det Jyske går der et andet rygte om hvad der er galt , men jeg vil ikke
lige komme med et rygte som der måske ikke er noget hold i

Per Emborg

Fra : Bo-gsxR

Dato : 22-10-02 18:08

> i det Jyske går der et andet rygte om hvad der er galt , men jeg vil ikke
> lige komme med et rygte som der måske ikke er noget hold i
> Per Emborg

øv det er da kedeligt, men det der rygte - går der lang tid før de åbner op
igen??
bo-gsxR

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 24-10-02 11:00

Ikke flere kommentarer til Enghave Motor, men hvorfor købe bogen
"Motorcyklister", når man måske kan få den gratis! Klik ind på
www.tvdanmark.dk der netop nu afvikler en løbende seerkonkurrence på
Biker-Jens. Præmierne er rigtig gættet: "Motorcyklister - fra Johannes V.
Jensen til Biker-Jens".

Ikke blot mc-litteraturen kan med lidt held fås gratis. Er du virkelig ikke
ved muffen har du mulighed for at få gratis mc-olie, batteriladere m.m. på
forskellige andre sites konkurrencer. Klik ind på www.supervind.dk og mød
gavmilde udloddere som Carl Andersen Motorcykler m.fl. Held & Lykke!

Fra : Richard Pade

Dato : 22-10-02 18:23

John de Summer-Brason wrote:
> [...]
> Bedste tegn på aktivitet er, at de bl.a. har valgt at føre min bog
> "Motorcyklister - fra Johannes V. Jensen til Biker-Jens" til Julehandlen.

Men - erhh - John, det var vel ikke en aftale de traf med forlaget, før
de
*startede* deres status?

Iøvrigt en alt i alt udmærket bog - når du nu har nævnt den et par gange
her, vil jeg da gerne give den min anbefaling med på vejen; blev netop
færdig med sidste kapitel her i nat. Jeg tror, den kan give mange af
vore
yngre mc-ist-kolleger et indblik i, hvordan det var at køre mc
tidligere,
hvad kørerne måtte døje og hvordan omverdenen så på dem i det hele
taget.

Studsede over, at du fandt det nødvendigt at forklare, hvad
Sovjetunionen
var, men i forhold til en 20-25 årig læsers tidsperspektiv er det
sikkert
nødvendigt. Vi andre levede blot med CCCP og truslen derfra.

Mht. Mogens H. Damkier, husker du iøvrigt, at hans gennemrestaurerede
Norton ES 2 blev hentet ind til mc-udstilling på forlagets stand -
formentlig i oprindelige Bella Center - et år eller to efter, at MHD
havde solgt den, og vel at mærke uden at han vidste det? Husker at den
allerede så kort tid efter var godt rusten, og det stillede det ellers
glimrende og meget lærerige genopbygningsprojekt i et lidt dårligt lys.
Det ærgrede tilsyneladende også MHD, for han skrev irriteret i en
kommentar om udstillingen og forlagets aktivitet noget à la "enhver
husmand kunne have restaureret en cykel til den stand". Det må også
virkelig have pint ham efter den store omsorg, han lagde i projektet.

Richard

Fra : Anders Thorup

Dato : 23-10-02 02:33

<SNIP en helt masse ON-Topic>
> [...]
> sikkert
> nødvendigt. Vi andre levede blot med CCCP og truslen derfra.

Hrmmphh,, jeg er 22, jeg kan da godt huske sovjets opløsning
Og så har vi da haft historie i skolen *SS*

MVH
Anders Thorup
susi 250

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 23-10-02 09:05

Anders Thorup wrote:

> <SNIP en helt masse ON-Topic>
>
> Hrmmphh,, jeg er 22, jeg kan da godt huske sovjets opløsning
> Og så har vi da haft historie i skolen *SS*

Ja, opløsning. Det var oprettelsen nogle kunne huske. )

Ib Jakobsen

Fra : Gimmer

Dato : 22-10-02 16:46

Fra : Nicolai

Dato : 22-10-02 18:53

Jeg har fra en pålidelig kilde i mc-mekanikermiljøet hørt, at deres
værkfører har snuppet
penge for over 1 mill.!!!!

Måske er det årsagen.!!

Fra : Bo-gsxR

Dato : 22-10-02 19:05

> Jeg har fra en pålidelig kilde i mc-mekanikermiljøet hørt, at deres
> værkfører har snuppet
> penge for over 1 mill.!!!!

AAV
mon ikke han er færdig med at arbejde i mc-branchen?
bo-gsxR

Fra : Michael K. S.

Dato : 22-10-02 19:06

On Tue, 22 Oct 2002 19:53:12 +0200, Nicolai <nfnf@c.dk> wrote:

>Jeg har fra en pålidelig kilde i mc-mekanikermiljøet hørt, at deres
>værkfører har snuppet penge for over 1 mill.!!!!
>Måske er det årsagen.!!

Hold da op 1 mill. det var ikke småting.Det har ikke været et specielt
heldigt år for Suzuki hva' ? Reinhardt fik jo også stjålet en masse
ved et indbrud i foråret....

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Hekto

Dato : 22-10-02 20:40

In article <q04brukqhu01tnporgnie1b0qn7ghuup0m@4ax.com>, nfnf@c.dk
says...
> Jeg har fra en pålidelig kilde i mc-mekanikermiljøet hørt, at deres
> værkfører har snuppet
> penge for over 1 mill.!!!!

Det er da om ikke andet et fedt rygte!!!! ... har du flere?

--
/Hekto/Brian
Suzuki LS650 m. 1in1 & Kawasaki KR-1 m. 2in2 + KIPS

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 23-10-02 06:08

Jeg hørte osse noget om at der havde været tyveri (og netop ikke indbrud).
Men så forstår jeg allerede bedre, hvorfor MC og reservedele samt rep. er så
dyrt som det er
Hans

Fra : Hekto

Dato : 23-10-02 08:51

In article <baqt9.2$CK.177@news.get2net.dk>, Baldrian@get2net.dk
says...
> [...]
> Men så forstår jeg allerede bedre, hvorfor MC og reservedele samt rep. er så

Det må da komme ind under selvtægt!!!!!

Enghave påstår de sælger reservedele om lørdagen; men når man kommer,
står der 3-4 sælgere og forklarer kunderne, at de ikke har tid til at
sælge reservedele!!!????

Det er nok bare nogen der har haft et eller andet de SKULLE bruge en
lørdag eller søndag!?