HJÆLP IGEN - IGEN - Vedr. vores klubnavn
Fra : Jack Jensen

Dato : 20-10-02 12:40

Hej igen

Vil I være hjælpsomme endnu engang???
- På forhånd tak.

Vi har valgt navnet MC HJULBEN
Vi har et klubmærke med "beep-beep"- strudsen i.

Men vi vil være 100% sikre på, at vi ikke plagierer en anden klub.

Vi ved at der Road Runners i Roslev og har haft kontakt med dem.
- De bruger ikke strudsen.

- Men send venligst et indlæg - enten her i gruppen eller til
jackjensen@12move.dk
- gerne med navn og tlfnr. på den eventuelle klub.

Med venlig hilsen
Jack

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-10-02 12:40

On Sun, 20 Oct 2002 13:40:09 +0200, "Jack Jensen"
<jackjensen@12move.dk> wrote:

>et klubmærke med "beep-beep"- strudsen i.
>Men vi vil være 100% sikre på, at vi ikke plagierer en anden klub.

Muligvis ingen danske meeeeeen ) :

http://www.mc-roadrunner.de/start.php

--
-Michael
Ma il mio mistero è chiuso in me....

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 20-10-02 12:50

"Michael K. S." wrote:

> Muligvis ingen danske meeeeeen ) :
>
> http://www.mc-roadrunner.de/start.php

Google.com og mc roadnunner, mc-roadrunner osv, og der er til mange
timer læsning.

Ib Jakobsen

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-10-02 13:02

On Sun, 20 Oct 2002 13:50:29 +0200, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
wrote:

>Google.com og mc roadnunner, mc-roadrunner osv, og der er til mange
>timer læsning.

Ja ligefrem originalt er det jo ikke

-M
Meep-meep!!

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-10-02 13:16

wrote:

>Google.com og mc roadnunner, mc-roadrunner osv, og der er til mange
>timer læsning.

Hvad med MC Roadnonner i stedet,og så sådan en sort-hvid klædt
"pingvin" som logo ...bare et fromt forslag )

-M

Fra : Jack Jensen

Dato : 20-10-02 20:05

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med MC Roadnonner i stedet,og så sådan en sort-hvid klædt
> "pingvin" som logo ...bare et fromt forslag )

Ha - ha -

Og sådan kunne vi blive ved.

Men tak for svarene.
- Og så længe det er udenlandske klubber - så tæller det ikke rigtigt

Opfindsomme er det ikke sikkert vi er - men vi har et skidegodt humør

Mvh
Jack
(De fromme hjulben

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 20-10-02 20:21

Hvis du vil være mere sikker på ikke at genere nogen, kan du jo f.eks. gøre
som Biker-Jens, der i min nye bog "Motorcyklister - fra Johannes V. Jensen
til Biker-Jens" fortæller, at han måtte ind og spørge Hells Angels om lov
til kalde sin klub for "Fedtmule MC". Fedtmule MC skulle efter sigende have
været et forholdsvist harmløst foretagende. Stridigheder blev i reglen
afgjort på Jens' paintball-bane i Føtex-huset på Vesterbro...

Fra : Jack Jensen

Dato : 20-10-02 22:07

"John de Summer-Brason" <brason@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> været et forholdsvist harmløst foretagende. Stridigheder blev i reglen
> afgjort på Jens' paintball-bane i Føtex-huset på Vesterbro...

Ja - jeg kunne selvfølgelig også bare tage min jagtriffel med
- Men så tror jeg ikke, at jeg kommer så meget ud at køre næste år
Så det lader jeg være med!

Mvh
Jack

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 20-10-02 22:25

John de Summer-Brason wrote:

> [...]
> været et forholdsvist harmløst foretagende. Stridigheder blev i reglen
> afgjort på Jens' paintball-bane i Føtex-huset på Vesterbro...

Ha, Biker-jens. Jeg kan huske da han kørte rundt på sin cykel på vores vej og
kikkede med måbende øjne på vores knallerter. Da skulle vist ikke siges ret
meget BØH til ham.

Ib Jakobsen