RR - MotoGP på Phillip Island - resultat
Fra : Michael K. S.

Dato : 20-10-02 12:11

1 Valentino Rossi Honda 42:02.041
2 Alex Barros Honda 42:11.823
3 Tohru Ukawa Honda 42:13.175
4 Daijiro Kato Honda 42:13.368
5 Jurgen Vd goorbergh Honda 42:13.455
17 Andrew Pitt Kawasaki 43:14.237

Altså de _4_ RCV'ere på de 4 første pladser,manner hvor røvsygt....

Det var iøvrigt Rossi's sejr nr. 50 i karrieren og vinder han sidste
løb i Valencia kan han tangere Doohans rekord med 12 sejre på 1
sæson...

Husk at se MotoGP næste gang,hvor det er sidste chance for at se
2T'erne i aktion i kongeklassen og en æra ender.

Suzuki har iøvrigt lige mistet deres hovedsponsor Telefonica :

"Telefonica drop Suzuki for Honda

Suzuki's Sete Gibernau has sensationally revealed that title sponsor
Telefonica have ended its association will the team and are keen to
back Honda next season. Gibernau also announced that the Spanish
communications company have made an offer for the Valencia Grand Prix
winner to go with them."

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : SLP/JM

Dato : 20-10-02 12:39

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse
> 1 Valentino Rossi Honda 42:02.041
> 2 Alex Barros Honda 42:11.823
> 3 Tohru Ukawa Honda 42:13.175
> 4 Daijiro Kato Honda 42:13.368
> 5 Jurgen Vd goorbergh Honda 42:13.455

Øv, hvorfor læste jeg ikke subjekt, inden jeg klikkede mig ind på
meddelelsen? Har båndet løbet, men ikke set det endnu....

> Altså de _4_ RCV'ere på de 4 første pladser,manner hvor røvsygt....

Jeg troede ellers, at du var Honda-mand

--
Susanne

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-10-02 12:57

On Sun, 20 Oct 2002 13:39:08 +0200, "SLP/JM" <Madcat@c.dk> wrote:

>Øv, hvorfor læste jeg ikke subjekt, inden jeg klikkede mig ind på
>meddelelsen?

Ja -hvorfor gjorde du ikke det ),rigtige racefans ser også sådan
noget live - N'est-ce pas ?

> Har båndet løbet, men ikke set det endnu....

Nåh ja nogen stor overraskelse er det da heller ikke vel

>Jeg troede ellers, at du var Honda-mand

Næh jeg anerkender bare at Honda er bedst ).Stadigvæk røvsygt,jeg
vil se konkurrence imellem mærkerne ikke en RCV-cup.

-M

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 20-10-02 16:38

> Næh jeg anerkender bare at Honda er bedst ).Stadigvæk røvsygt,jeg
> vil se konkurrence imellem mærkerne ikke en RCV-cup.

Er det ikke bare normal Honda-style, de smider 1-2 millarder $, ind i
projektet for at vise hvor gode/dygtige/kloge de er, når de så har vist det
2-4 år skruer de ned for blusset, også bliver MotoGP klassen værd at se på.

Jeg bliver ALDRIG Honda mand, så 1000 gange hellere Yamaha/Suzuki/Kawa mand.

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-10-02 17:14

On Sun, 20 Oct 2002 17:37:49 +0200, "D@n Dethlefsen"
<FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>2-4 år skruer de ned for blusset, også bliver MotoGP klassen værd at se på.

Øhhh ?? næh _det_ tror jeg da ikke,giv nogle eksempler på det,med
ganske få undtagelser har de da domineret GP i de sidste mange år og
dokumenter så lige hvorfor du mener de bruger flere penge end andre i
deres race-afd.Det eneste man med sikkerhed kan sige, er at det er
verdens største MC-producent og som sådan har mange fjender/mange som
er fjendtlig indstillede indstillede overfor dem alene af den
grund,det er vel meget normalt.

Tag nu f.eks i Superbike i år, der har Castrol Honda/Honda Europa da
ikke smidt nær så mange penge i det som Ducati og alligevel vandt
de...

>Jeg bliver ALDRIG Honda mand, så 1000 gange hellere Yamaha/Suzuki/Kawa mand.

He-he sjov kommentar,fanatisk Anti-Honda...

Jamen det er da også lækkert nok,det ville tilsvarende også være
røvsygt hvis alle var det eller vi alle skulle køre Honda,det er da
fint nok at andre vil noget andet - Det er først når man begynder at
ville omvende alle mulige andre om at det er bedre, at kæden hopper af
og det bliver lidt morsomt med alle de forklaringer man bruger for at
overbevise ikke mindst sig selv....Så vær glad for dit valg,uanset
hvad så er det helt dit eget. )

Forresten så kører jeg ikke selv Honda ... derimod lige i øjeblikket
Suzuki.

-M
På en skrammel-Suzuki

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-10-02 19:11

"D@n Dethlefsen" <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bliver ALDRIG Honda mand, så 1000 gange hellere Yamaha/Suzuki/Kawa
mand.

Øh... Hvorfor? Jeg mener, hvad er forskellen?

Rittig

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-10-02 19:49

On Sun, 20 Oct 2002 20:11:23 +0200, "Claus Rittig"
<ClausRittig@Hotmail.Com> wrote:

>Øh... Hvorfor? Jeg mener, hvad er forskellen?

Der er 5 bogstaver i Honda

-M

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 20-10-02 22:48

> mand.
>
> Øh... Hvorfor? Jeg mener, hvad er forskellen?

Honda`s (HRC) indstilling tiltaler mig ikke, "We are the best fuck the Rest"

Fra : Mads Stetter

Dato : 21-10-02 05:41

> Honda`s (HRC) indstilling tiltaler mig ikke, "We are the best fuck the
> [...]

Jamen, det handler jo om at vinde, og det klarer de da til UG!

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter (Som også syntes det kunne være fun hvis de andre kunne følge

Fra : Claus Rittig

Dato : 21-10-02 15:55

"D@n Dethlefsen" <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Honda`s (HRC) indstilling tiltaler mig ikke, "We are the best fuck the
Rest"

Nåh, okay - jeg troede du mente det seriøst.

Rittig