fælles køb af olie
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 16-10-02 13:43

hejsa

Jeg skal bruge noget olie til min Honda CB750F, og kan finde det billigt ved
køb af 12L men er der andrer som kan bruge lidt osse det er , Castrol GP
20W-50 prisen bliver på ca 45 kr pr liter, ikke mere, men måske lidt
billigere, jeg skal selv bruge de 4L, hvis der er andrer som vil købe noget
så råb højt, det kommer i 1liters dunke

Mvh Jesper, Hobro
CB750F 83´

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 16-10-02 18:18

> [...]
> køb af 12L men er der andrer som kan bruge lidt osse det er , Castrol GP
> 20W-50 prisen bliver på ca 45 kr pr liter

Eller ca. det samme som jeg giver for shell helix semisyntetisk på tilbud
(sidst gav jeg 150 for 4 liter i det loakle byggemarked). Men hvis GP er en
fuld syntetisk olie er det da billigt.

Hvor i landet holdet du til ?

/A

Fra : Ole Baun

Dato : 17-10-02 16:25

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

- snip -

> Hvor i landet holdet du til ?

Nu skriver Jesper:

> Mvh Jesper, Hobro
> CB750F 83´

Så svaret på dit spørgsmål er nok Hobro.
(Det er en by i Jylland)

Ole Baun
Aalborg, Jylland.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 17-10-02 16:33

> Så svaret på dit spørgsmål er nok Hobro.
> (Det er en by i Jylland)

Det er squ øjnene man først bliver blind på ... Nå men da du kun er 20min
væk aftager jeg da gerne et par liter til den pris. Jeg skal kun bruge en
liter ad gangen og så er en 1l dunk nok nemmere at hælde af....

/Anders, Hvolris <- Ja find den lige på kortet

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 17-10-02 17:34

> [...]
> (sidst gav jeg 150 for 4 liter i det loakle byggemarked). Men hvis GP er

her er hvad castrol skriver

" Mineralsk 4-takts motorolie af høj kvalitet til nyere og ældrer
motorcykler med traditionel motorteknologi, GP sikrer en ren motor med et
kontrolleret olieforbrug samt god slibebeskytelse. SAE 20W-50, API: SG, JASO
MA"

mvh Jesper
CB750F

Fra : Bernhard

Dato : 18-10-02 08:59

"Jesper Pedersen" <duval@FJERNDETTEgrov.dk> wrote in message

> her er hvad castrol skriver
>
> " Mineralsk 4-takts motorolie af høj kvalitet

[KLIP]

Mineralsk baseret olie til 40 kr/liter...det lyder dyrt

Omvendt ville det (efter danske forhold) næsten have været for
billigt, hvis der var tale om fuldsynt. olie

Hvis I alligevel vil være flere om indkøbet så prøv: www.louis.de

Wheeler

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 18-10-02 13:30

> Mineralsk baseret olie til 40 kr/liter...det lyder dyrt
>
> Omvendt ville det (efter danske forhold) næsten have været for
> billigt, hvis der var tale om fuldsynt. olie

jeg bliver mere og mere i tivl, sidste gang købt jeg det i en MC forretning,
der var prisen 79.95 pr liter, men er ret sikker på jeg ikke bliver snydt, i
mit firma køber vi MEGET olie ved Castrol, så det burde da være en OK pris,
men er der andrer typer olier som op fylder det samme krav, jeg har prøvet
at købe en 20W-50 syntetisk på en shell tank, og jeg syntes min motortikker
nu, det gjorde den ikke med Castrols mineralsk

Mvh Jesper
CB750F 83´