Klargøring af MC til vinteropbevaring? Hva~
Fra : Hamilton Macbain

Dato : 15-10-02 07:27

Hey!

Nu nærmer tiden sig jo...sørgeligt nok....men hva', det var sgu en SUPER
sæson.

At finde et godt sted til vinteropbevaring er ét, men hvad med klargøring
inden opbevaringen?

Hvad skal man gå efter? Hvordan efterlader I jeres MC i de mørke måneder?

Hamilton MacBain
CBR 600 F4 '99

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-10-02 08:11

Se på www.dmc-org.dk

Frisk olie, nypudset mv. De skulle jo gerne tage sig godt ud i stuen

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Mads Lund

Dato : 15-10-02 08:12

> At finde et godt sted til vinteropbevaring er ét, men hvad med klargøring
> inden opbevaringen?
>
> Hvad skal man gå efter? Hvordan efterlader I jeres MC i de mørke måneder?

Tja jeg plejer jo bare at lade 9'eren stå inde i stuen. Men i år må den nok
tilbringe vinteren i værkstedet.

udover konserveringen er det en god ide at stille den, så hjulene ikke rører
jorden.

Mads Lund
WR200 der ikke skal i vinterhi

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 15-10-02 12:02

"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> skrev i en meddelelse

> Tja jeg plejer jo bare at lade 9'eren stå inde i stuen. Men i år må den
nok
> tilbringe vinteren i værkstedet.

Ja det kommer jo bagpå os, hvor er det nu du plejer at gemme RS125´n?? var
det i bunden af klædeskabet?

-
Morten Dahl
Gixxer600 - forvis til opvarmet værksted

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 15-10-02 22:42

"Hamilton Macbain" <hamilton_macbainSPAMMER@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:aogcg3$2rjf$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> inden opbevaringen?
>
> Hvad skal man gå efter? Hvordan efterlader I jeres MC i de mørke måneder?

Efter at have tappet al benzin af tank og karburator, ville jeg principielt
køre den midt ind på stuegulvet, sådan lidt ude til den ene side så jeg
stadig kan se fjernsynet. Det ville være en kilde til forventningens glæde
hver gang man kiggede lidt ud til den side..

Imidlertid er der visse realiter der forhindrer mig i at gøre det (gæt hvem)

Ellers er ethvert tørt rum med konstant temperatur (og som man føler sig
tryg ved (tyveri)) fint.

Bent Erik Thomsen
Nær Ålborg
1980 Suzuki GS850GT (som står i et opvarmet værksted)
Golf III 1.9 TD(i) (som står ude i den kolde sne)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-10-02 15:22

Bent Erik Thomsen wrote:

> [...]
> side så jeg stadig kan se fjernsynet. Det ville være en kilde til
> forventningens glæde hver gang man kiggede lidt ud til den side..

Inden den stilles ind skal man lige optage en cd med mc-lyde fra en hel
køretur, som man så kan smide på anlægget mens man sidder på mc'en og
drømmer i de kolde vinteraftner. Det kunne så passende kombineres med en
ventilator foran mc'en, så er den der næsten
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - der har reserveret plads i stuen