Suzuki 1400 Intruder Kaburator indstilling~
Fra : Sjøgge

Dato : 14-10-02 11:17

Hej.

Jeg har nu to gange haft min maskine til mekanikeren for at få justeret den.
Og den er stadivæk ikke i orden.
Problemet er: Når jeg slippper gashåndtaget, falder maskinen så langt ned i
omdrejninger at den nogle gange går ud.
Der bliver den i 2-3 sek. og kommer så op i normal tomgang.

Jeg kører med fri udblæsning, ok mekanikeren siger at den slet ikke kan køre
hvis jeg monterer fløjterne.
Jeg går således ud fra at maskinen er dyset til fri udblæsning.

Er der andre som kender til dette problem?

Mvh. Hans J.

Fra : Frank

Dato : 16-10-02 14:53

Prøv at spørge hos www.suzuki-chopper.dk/forum

Har iøvrigt selv kørt VS1400 både med originale potter og friudblæsning uden
at justere andet end ørepropperne.

/Frank
EX. vs1400