Rustfrit arbejde (bovspyd) referancer
Fra : Børge Müller

Dato : 13-10-02 20:34

Hej

Jeg vil gerne have lavet et bovspyd til gennaker/assym. spiler.

Erfaringer/tegningsforslag og gerne henvisning til smed i fornuftig
køreafstand fra/på Amager der laver et flot arbejde til rimeloige penge.

mvh
/Børge

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 14-10-02 13:39

"Børge Müller" <boerge@myller.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne have lavet et bovspyd til gennaker/assym. spiler.
> Erfaringer/tegningsforslag og gerne henvisning til smed i fornuftig
> køreafstand fra/på Amager der laver et flot arbejde til rimeloige penge.

I den netop udkomne "Komma's gør det selv-ideer til båden"
<https://www.kkb.bib.dk/find_bestil/index.asp?23991268> er der et afsnit om,
hvordan man selv laver et sådant bovspyd. Bogen anbefaler også, at man
finder en smed, men det kan jeg ikke hjælpe dig med.

mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : C.L.L.

Dato : 14-10-02 13:54

Hallo Børge
Jeg har forsøgt at maile nogle tegninger af en bovspryd på vores SAPHIR III
etc direkte, men mailen kom retur. Jeg er ikke langt fra Amager så hvis du
vil kan du komme ud en dag og vi kigger på den jeg har og jeg kan maile
tegninger. Det kan måske virke som inspiration.
skriv til mig på sailing@mail.dk ¨å kan vi aftale et møde.
Hilsen
Christof
N.B.:Interessant ny website er forøvrigt www.sailingforthesea.com

Fra : Børge Müller

Dato : 09-11-02 20:27

Der var åbenbart ikke "held" med området Amager, andre ideer?

Fra : Palle Klintrup

Dato : 10-11-02 01:58

Hej Børge.

Angående rustfrit arbejde er jeg blevet anbefalet en af en bådebygger ( AL
både Gundsømagle vig ) en rustfri smed som skulle kunne lave sådanne noget
som du ønsker, prøv at ringe til ham.
det hedder.
Radoor rustfrit.
Jens Radoor.
Kolibrivej 12
Jyllinge
46731442.
jeg har ikke nogen erfaring med ham ved heller ikke om han er dyr.
Mvh.

Palle Klintrup.