kaq@poet.dk
Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 12-10-02 00:46

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-10-02 10:00

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 12-10-02 11:29

Bent Erik Thomsen
Nær Ålborg
1980 Suzuki GS850GT
Golf III 1.9 TD(i)

Fra : Moller

Dato : 12-10-02 11:28

"Bent Erik Thomsen" <bmt@poet.dk> wrote in message news:ao8t38$k33$1@tux.netsite.dk...
> Øv mig og mine fire tommelfingre

var de 4 skyld i de 6 andre nu også er væk :) *GGG*

--
VH
Lars Molnit

Fra : Tony

Dato : 12-10-02 11:49

> Øv mig og mine fire tommelfingre

Tak for dine tommefingre. Jeg sidder her og griner røven i laser pga det
link!

Hyggelig tømmermændsbefængt lørdag

Tony

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-10-02 13:46

Tony wrote:

> Tak for dine tommefingre. Jeg sidder her og griner røven i laser pga det
> link!

Jep og her er en guide i hvordan man laver mad på mcen!
<http://hejbilist.nu/korv.htm>
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Moller

Dato : 12-10-02 13:55

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message news:ki59oa.8i.ln@vissen.vandhane...

> Jep og her er en guide i hvordan man laver mad på mcen!
> <http://hejbilist.nu/korv.htm>

*snøft* min MZ kan ik køre de 170km/t som de anbefaler.... ellers passede det fint med at ha maden varm når man når til arbejde :)

Fra : BoS

Dato : 12-10-02 13:59

*snøft* min MZ kan ik køre de 170km/t som de anbefaler.... ellers
passede det fint med at ha maden varm når man når til arbejde :)

Så skal du bare køre med en lidt for mager blanding. Så skal den nok blive
varm

mvh Bo

Fra : SLP/JM

Dato : 12-10-02 14:03

"Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev i en meddelelse

*snøft* min MZ kan ik køre de 170km/t som de anbefaler.... ellers
passede det fint med at ha maden varm når man når til arbejde :)

Se det fra den lyse side: Så undgår du, at de bliver så brankede som på
billedet

--
Susanne