sønjysk teræn cross/hvad har jeg glemt
Fra : allan

Dato : 11-10-02 16:23

bremse klodserne er nye, kæden er smurt, kablerne er smurt luft filteret er
renset, den er blevet fyldt op, OG SÅ ER DEN BLEVET VASKET, div skruer og
bolte er blevet spændt efter og der blevet fyldt lidt i de steder der
manglede. den har fået sprit nye bark busters i matchende farver UUHHHH....
men hvad har jeg glemt ( udover at melde mig til løbet)

allan
aomck

suzuki rm125 00
yamaha dtr 125 94
cagiva 250 vmx 89

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-10-02 20:09

"allan" <1804616(cagiva)@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
UUHHHH....
> men hvad har jeg glemt ( udover at melde mig til løbet)

Du har glemt:
- At tjekke for løse eger.
- At justere dæktryk.
- At blande 25 liter bensin. (Premix nok til 3 timers kørsel)
- At pakke værktøj, kædespray og ekstra greb.
- At tjekke at bremse og kobling ikke er spændt hårdere end at de kan drejes
rundt på styret af et fast slag.
- At sikre at gummihåndtagene sidder MEGET godt fast på styret, og ikke er
for slidt.
- At kontrollere at dit samleled ikke er for slidt - det slides meget på så
langt et løb.
- At sikre alle stik og ledningssamlinger med silicone.
- At efterspænde bageste kædehjul.
- At pakke et lille pilleglas med Ipren til efter løbet.

.... Og hvis du har glemt mere, så er det sikkert noget jeg også har glemt,
men du har til kl. 13:45 lørdag til at nå det, for da bliver du hentet, og
så går turen til et af danmarks hårdeste og fedeste (på den rå måde) enduro
løb.

Rittig
(Stadig med skadet ryg - nu igen på piller.)

Fra : Pein

Dato : 11-10-02 23:20

** snip en kæmpe vedligeholdelseshuskeliste. **

Efter den liste at dømme, er det et rent mirakel hvis jeg blot får kørt
100 meter.

/Pein

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-10-02 10:06

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> ** snip en kæmpe vedligeholdelseshuskeliste. **
>
> Efter den liste at dømme, er det et rent mirakel hvis jeg blot får kørt
> 100 meter.

Nåh, mon...
Men husk at listen er skrevet af ham som glemte at tanke op før starten på
GN for nogle år side, så han er blevet meget systematisk i sine
forberedelser siden det løb... som jo blev lidt kort.

Rittig