MC Revy fra 1977 og fremefter
Fra : Michael Bertelsen

Dato : 10-10-02 21:07

Hej

Jeg har lige været så "heldig" at min harddisk er stået af. Her på havde jeg
hele MC revyen fra 1977 og fremefter liggende.

Jeg ville meget gerne havde fat i disse billeder igen.

Er der ikke nogen der har dem liggende, og som kan ligge dem ud på en FTP
server ???

MHV
Michael Bertelsen
mail : michael@mcrus.dk
( GS-500E, der desværre går og venter på en tur i vinterhi )

Fra : Anders Christensen

Dato : 10-10-02 21:54

dk.fritid.motorcykel.warez ?

"Michael Bertelsen" <mbipost.nospamm@mail.dk.spammenot> skrev i en
meddelelse news:ao4ml0$i73$1@news.cybercity.dk...

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 10-10-02 23:57

"Anders Christensen" <vladimirr_one@hotmail.com> wrote in message
> dk.fritid.motorcykel.warez ?

Kanon plan, så kan vi også få dk.marked.privat.knallert.stjålet, så man
slipper for at sidde og overveje det
Mvh
Anders O

Fra : Ptheo

Dato : 11-10-02 06:40

"[8260]Anders Olesen" <9822@e.iha.invalid> wrote in message news:<3da6055b$0$774$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> "Anders Christensen" <vladimirr_one@hotmail.com> wrote in message
> >
> Kanon plan, så kan vi også få dk.marked.privat.knallert.stjålet, så man
> [...]

MC revyen fra 1975 og frem til 2001 findes stadig til download på
http://www.squad.dk/mcrevyen/ en årgang ad gangen i alt ca 420 MB

mvh
ptheo

Fra : Michael Bertelsen

Dato : 11-10-02 16:25

Tak for hjælpen

MVH
Michael

Fra : Anders Christensen

Dato : 11-10-02 09:47

> Kanon plan, så kan vi også få dk.marked.privat.knallert.stjålet, så man
> slipper for at sidde og overveje det
> Mvh
> Anders O

Det ville da være et koncept til overvejelse...
Måske skulle man overveje dk.fritid.motorcykel..stjålne-cykler.låseåbning
Der kunne komme mange gode kategorier på den måde.

Mvh Anders

Fra : Peter Wodskou

Dato : 11-10-02 05:05

> [...]
> Michael Bertelsen
> mail : michael@mcrus.dk
> ( GS-500E, der desværre går og venter på en tur i vinterhi )

Hilsen
Peter

Fra : Thomas

Dato : 11-10-02 08:47