Reersø havn
Fra : Gitta Buch Johnsen

Dato : 10-10-02 19:07

Hej.Vi har lige været en tur på Reersø,og sejle kapsejlads hyggeligt og
kanon vejr,15m/s og sol,vi var tre udensbys både,vi kom lørdag skulle sejle
søndag,de to andre kom søndag og sejlede hjem igen efter sejladsen,vi havde
lige 20sm hjem med vinden i snuden,så vi blev og har lige sejlet båden hjem
i dag,hvor vi blev antastet af havenefoden,for vi skulle ikke stikke af fra
havnepengebetaling,som de to andre gjorde.Er der andre havne hvor man gør
sådan,hos
ligger man gratis når man er inviteret til kapsejlads.

Mvh Longisland Kalundborg

Fra : Mikael Jespersen

Dato : 10-10-02 20:10

Jeg tror at det mest almindelige er, at man ligger gratis under stævnet samt
måske en dag på begge sider af stævnet. Derudover er det op til en selv at
lave en aftale med havnefogden!

Fra : Lars Andersen

Dato : 11-10-02 09:07

Enig i det første. Men hvad med at snakke med de der inviterede - det
er da dem der har 'sovet i timen'!

v.h. Lars A.