Blinklyspære.
Fra : Martin Poll

Dato : 10-10-02 18:52

Til NG
Jeg har købt nogle blinklys til min MC i USA, nu er den ene pære gået og jeg
har haft svært at finde en ny. Jeg har prøvet diverse MC forhandlere, bil
tilbehørsforretninger og en enkelt autoelektriker uden held. Det tætteste
jeg er kommet på er en klar på 5 W. Den skulle gerne være orange på
12v/21W.

Nogle gode forslag hvor jeg kan få fat i en sådanne pære.

Se dk.binaer.motor

Martin Poll
Aprilia SL1000.
www.martinpoll.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-10-02 22:21

Martin Poll <pollFJERNDETTE@adslhome.dk> skrev i en
> [...]
> 12v/21W.
>
> Nogle gode forslag hvor jeg kan få fat i en sådanne pære.

Det må være gængs i biludstyr.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Henrik Olsen

Dato : 11-10-02 00:03

"Martin Poll" <pollFJERNDETTE@adslhome.dk> wrote in message
> Nogle gode forslag hvor jeg kan få fat i en sådanne pære.

Så vidt jeg kan se, så har Biltema den. Se på http://www.biltema.se, find
den under bilreservedele, og køb den eventuelt i den danske afdeling i
Næstved, som du kan finde på biltema.dk.

Fra : Sporty

Dato : 11-10-02 07:09

"Martin Poll" <pollFJERNDETTE@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 12v/21W.
>
> Nogle gode forslag hvor jeg kan få fat i en sådanne pære.

Jeg tror måske det er soklen som er lidt anderledes, har selv stået i
lignende problem. Hvis pærene er US-made, prøv så evt. en Harley-Davidson
forretning eller en USA-bil forhandler.

Sporty