Kulturnat fredag d. 11. Sker der noget MC-~
Fra : Claus Rolsted

Dato : 10-10-02 11:30

Hej folkens,

Nu hvor det jo er Kulturnat i morgen aften i København, sker der så
overhovedet noget MC-relateret (fællestur, træf el.a.)??
Jeg mener, det er jo ikke ligefrem fordi det skorter på spændende og
fornøjelige muligheder den aften, og byen er proppet med mennesker, men hvad
sker der for OS?

Ville det evt. være noget, som folk synes kunne være sjovt at finde ud af?

Og hey forresten , så har jeg sgisme været ude og investere i et styks brugt
motorcykel siden sidst. Valget faldt til sidst på en Honda CX 500 Standard
uden kåbe fra 1983 i rigtig fin stand.

Den blev min søndag formiddag for 25.000 kr. Den havde kørt 69.750 km, og er
som en dejlig ungmø, - lige kommet i den heeeelt rigtige alder

Jeg var ude og se på den 3 gange.
Første gang jeg var derude, var det alene, for at se om det overhovedet var
noget, se hvordan kørestillingen var og efterse de mest almindelige punkter
på min tjekliste, som jeg selv kunne finde ud af.

Anden gang var efter at have set, at det så ok ud. Her havde jeg så en
kammerat, som selv har haft samme model gennem flere år, med ude. Det var
ham, som oprindeligt anbefalede mig at kigge efter en cx.
Han sagde god for den mekanisk. Der var lige en enkelt ting, som skulle
fikses, og det fik sælger så ordnet (hoppede ud af 1. gear ved kraftig
accelleration - oplevede det ikke i de andre gear).

Og så tog jeg så derud søndag formiddag og kiggede en 3. gang, ordnede
papirarbejdet og tog hende med hjem. Det er sgu dejligt, kan I tro!!

Det er bare lækkert at komme ud og køre. (I kan godt forstå, at jeg er helt
opsat på at komme ud til nogle fællesture, mini-træf mv., før de begynder at
salte, ikk' )

Jeg vil gerne sige tak til alle her i gruppen, som hjalp til og besvarede
mine spørgsmål, da jeg var i tvivl!!
Nå, men nu vil jeg ud og køre en tur i det skønne vejr.....

mvh. Claus Rolsted - motorcyklist MED motorcykel, yeah!!
Vespa ET2 møvert-style | http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=89
Nu med 500 kubiks "Gyllepumpe" (Honda CX Standard, 1983)

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 10-10-02 12:58

> [...]
helt
> opsat på at komme ud til nogle fællesture, mini-træf mv., før de begynder

Tillykke - og jo... ud og kør et par tusinde km. hvis du kan

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 10-10-02 14:08

"Det er bare lækkert at komme ud og køre. (I kan godt forstå, at jeg er helt
opsat på at komme ud til nogle fællesture, mini-træf mv., før de begynder at
salte, ikk' )"

Du kan jo kigge op til Århus, hvor vi bl.a. mødes nogle stykker her fra DFM
d. 19 i vores klub. Vi har sørget for musikken, og der vil blive serveret
grillet okse til aftensmad med div.

Var det noget??

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 11-10-02 12:01

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke med den. Den skal du nok blive glad for.

Tak

> [...]
> d. 19 i vores klub. Vi har sørget for musikken, og der vil blive serveret

Det lyder hyggeligt, men lige i denne ombæring kan jeg desværre ikke, da jeg
skal igang med at skrive et projekt på studiet.
Men jeg er klar til den traditionelle DFM-julefrokost - uanset på hvilken
side af bælterne det bliver afholdt

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 11-10-02 14:50

"Men jeg er klar til den traditionelle DFM-julefrokost - uanset på hvilken
side af bælterne det bliver afholdt "

Med lidt held ses vi der.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-10-02 12:37

Claus Rolsted wrote:

> Og hey forresten , så har jeg sgisme været ude og investere i et styks
> brugt motorcykel siden sidst. Valget faldt til sidst på en Honda CX 500
> Standard uden kåbe fra 1983 i rigtig fin stand.

Tillykke!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600