In article <slrnaq93mv.dm7.haj@pesthest.nathue.dk>,
haj@mostlyharmless.telianisse.org says...
> Hekto wrote:
> >> Jeg skrev på et tidspunkt til KS Motor da de ifølge Boyesen
> >> er importører .. men fik aldrig noget svar, og har ikke lige
> >> taget mig sammen til at høre dem igen...
> > Hvad skal du dog med dem???? *G*
>
> De skal da erstatte de der gamle i Yamaha'en før de dør af
> metal-træthed ... har læst et par steder at det godt kan ske
> på en RD350'er ... ;) (At de så også skulle forbedre
> bundtræk og respons er noget andet).
>
> Hvad skal du måske med dem?
>
>
Tjaaaa .... være sikker på at jeg kan køre fra dig!!!! *GGG*
Selv om KR-1'en faktisk er rimelig kultiveret ved lave omdrejninger
(d.v.s. alt under 9.000 *G*) så ville jeg prøve om det var muligt at få
lidt bedre gasrespons og trækkraft i området omkring 3.000 omdr.
Ved 8.000 omdr. i 3. gear, er man jo slettet totalt i etatens analer, og
opnår aldrig mere status som værdig til at genehverve retten til at føre
motorkøretøj, hvis det er i bymæssig bebyggelse!
--
/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk
LS650 m. 1-in-1 - Kawasaki KR1 Green, Mean Machine m. 2-in-2 og KIPS -
Peugeot SF100(Kan købes!)