/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Stafferinger på Sukien - fortsat...
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 04-10-02 09:38

Jeg har lovet nogle stykker, lige at følge op på mit indlæg om
stafferingerne på babygixxeren.

Efter at have undersøgt markedet rundt omkring i mit lokalområde, har jeg
fundet frem til, at de originale stafferinger er lige til at skyde en hvid
pil efter... de er vidst næsten umulige at finde!
Heldigvis fandt jeg så frem til en reklamemand jeg kender, som også er her i
nyhedsgruppen... Frank Holm, hedder han... (*tsk tsk* ...nu håber jeg ikke,
du har noget imod lidt reklame Frank? he he)
Han vil gerne påtage at lave nogle nye stafferinger magen til de originale,
så jeg skal have taget billederne i dag, så han har noget at arbejde
efter... Jeg glæder mig til at se resultatet!
Konklussionen på alt dette må være at reklamefirmaerne tilsyneladende
sagtens kan lave stafferringer magen til de originale, hvis bare de har
noget at lave dem efter.

Psycho Cowboy
Babygixxer



 
 
Brian Luckow (04-10-2002)
Kommentar
Fra : Brian Luckow


Dato : 04-10-02 09:48

> Konklussionen på alt dette må være at reklamefirmaerne tilsyneladende
> sagtens kan lave stafferringer magen til de originale, hvis bare de har
> noget at lave dem efter.

Ja, det er ikke noget problem. Men hvorfor vil du have den til at ligne den
originale igen?
Nu har du jo netop chancen for at få en GXR250 der ikke ligner alle de
andre, så hvorfor ikke bruge fantasien og få en unik cykel istedet for.


Mvh., Brian Luckow



FER (04-10-2002)
Kommentar
Fra : FER


Dato : 04-10-02 09:51


"Brian Luckow" <luckowb@grafisk.dk> wrote in message
news:anjkhp$2d6$1@news.cybercity.dk...
> > Konklussionen på alt dette må være at reklamefirmaerne tilsyneladende
> > sagtens kan lave stafferringer magen til de originale, hvis bare de har
> > noget at lave dem efter.
>
> Ja, det er ikke noget problem. Men hvorfor vil du have den til at ligne
den
> originale igen?
> Nu har du jo netop chancen for at få en GXR250 der ikke ligner alle de
> andre, så hvorfor ikke bruge fantasien og få en unik cykel istedet for.
>
>
> Mvh., Brian Luckow

Plus en stor chance for at ligne en billig rep efter en skade. plus en
lavere gensalgsværdi!!!!

Syntes det er vildt fedt at han vil larkere i den originale lak. DEsuden er
det MEGET MEGET sjældent at folks hjemmelavede stafferinger også er pæne,
hvis man maler uden stafferinger, så er man ude i den typiske jeg er væltet
og havde ikke råd til mere end en farve....

mvh Tommy FEr



Morten Juel (04-10-2002)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 04-10-02 09:55

> Plus en stor chance for at ligne en billig rep efter en skade. plus en
> lavere gensalgsværdi!!!!
hehe er det det samme når folk laver streetfightere ??? hov han har bustet
sin kåbe, så han har lavet noget andet ?!? )

Fer for øvrigt, du skal sq være på icq, jeg har fået priser på de Gsxr400
dele til dig )

Mvh
Morten




Jes Vestervang (04-10-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 04-10-02 10:01

Morten Juel wrote:

>> Plus en stor chance for at ligne en billig rep efter en skade. plus en
>> lavere gensalgsværdi!!!!
>
> hehe er det det samme når folk laver streetfightere ??? hov han har bustet
> sin kåbe, så han har lavet noget andet ?!? )
>
Jep, det var faktisk på den måde at streetfighterne oprindeligt blev født

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Psycho Cowboy (04-10-2002)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 04-10-02 10:50


> > Ja, det er ikke noget problem. Men hvorfor vil du have den til at ligne
> den
> > originale igen?
> > Nu har du jo netop chancen for at få en GXR250 der ikke ligner alle de
> > andre, så hvorfor ikke bruge fantasien og få en unik cykel istedet for.
> >
> >
> > Mvh., Brian Luckow
>
> Plus en stor chance for at ligne en billig rep efter en skade. plus en
> lavere gensalgsværdi!!!!
>
> Syntes det er vildt fedt at han vil larkere i den originale lak. DEsuden
er
> det MEGET MEGET sjældent at folks hjemmelavede stafferinger også er pæne,
> hvis man maler uden stafferinger, så er man ude i den typiske jeg er
væltet
> og havde ikke råd til mere end en farve....
>
> mvh Tommy FEr
______________________________

Jae... Fer har jo sådan set svaret på det... jeg er mest til det originale =
dyrt look!
Alle kan sq få lavet et eller andet hjemmefusket billigt mærke og få sat på,
men det originale er enten ikke til at finde, eller også er det sindsygt
pebberet... så jeg beholder den altså i original stand.
Autolakkeren har iøvrigt også fundet en farve magen til den originale -
altså den med små blå glimmerting i!

Psycho Cowboy
Babygixxer



Brian Luckow (08-10-2002)
Kommentar
Fra : Brian Luckow


Dato : 08-10-02 08:24

> Plus en stor chance for at ligne en billig rep efter en skade.

Ja, hvis det er en gang klamhug der bliver lavet. Det kræver selvfølgelig
lige, at man selv sætter hovedet i blød for at finde frem til et design man
selv synes er genialt. Det kan da være lige så svært, hvis ikke sværre, at
genskabe dens originale udseendet.

> plus en lavere gensalgsværdi!!!!

Øh, hvorfor mener du det? Da ikke hvis det er et ordentligt stykke arbejde
der er lavet. Hvis vi går ud fra at den originale er pænt lavet, så ved jeg
da godt hvad for en jeg selv ville vælge. :)

> Syntes det er vildt fedt at han vil larkere i den originale lak. DEsuden
er
> det MEGET MEGET sjældent at folks hjemmelavede stafferinger også er pæne,
> hvis man maler uden stafferinger, så er man ude i den typiske jeg er
væltet
> og havde ikke råd til mere end en farve....

Hvem siger den behøver at blive malet uden stafferinger og kun i én
farve(??) Det er jo netop derfor jeg spurgte, om han ikke havde tænkt på en
uoriginal lakering, da der så jo pludselig er åbnet for alle muligheder. Nu
kan man også lave stafferinger på to måder. Klistermærker eller male dem.
Begge muligheder skal helst have klarlak til sidst, men sidstnævnte bliver
afgjort pænest. For med klistermærker kommer der en tyk kant, som er umuligt
at slibe væk selvom den får nok så mange lag klarlak.


Brian Luckow



Henning (04-10-2002)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 04-10-02 15:36

"Brian Luckow" <luckowb@grafisk.dk> skrev i en meddelelse news:anjkhp$2d6$1@news.cybercity.dk...
> > Konklussionen på alt dette må være at reklamefirmaerne tilsyneladende
> > sagtens kan lave stafferringer magen til de originale, hvis bare de har
> > noget at lave dem efter.
>
> Ja, det er ikke noget problem. Men hvorfor vil du have den til at ligne den
> originale igen?
> Nu har du jo netop chancen for at få en GXR250 der ikke ligner alle de
> andre, så hvorfor ikke bruge fantasien og få en unik cykel istedet for.


Er der overhovedet ret mange små gsxr, der ser org ud?


--
Who, what, where: http://move.to/henning


Hans Joergensen (05-10-2002)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 05-10-02 18:58

Henning wrote:
>> Ja, det er ikke noget problem. Men hvorfor vil du have den til at ligne den
>> originale igen?
>> Nu har du jo netop chancen for at få en GXR250 der ikke ligner alle de
>> andre, så hvorfor ikke bruge fantasien og få en unik cykel istedet for.
> Er der overhovedet ret mange små gsxr, der ser org ud?

Det synes jeg da de fleste jeg ser gør?

Det er nu ikke mange man ser, den sidste jeg så var for en 3
uger siden..
Det var vist en ung knægt, han spillede op til ræs da jeg
trillede stille omkring på Yamaha'en... den var så kold, så
jeg skulle ihvertfald ikke nyde noget af at sætte ham på
plads ;) men fik så til gengæld lov til at se ham blive kørt
fra af en Taxi (Der må sguda ha' været noget galt med den
lille maskine) ...

--
Hans Joergensen, der stadig ville køre omkring på RD'en,
hvis det ikke var så satans koldt (og jeg er en kylling).
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Michael Frederiksen (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Michael Frederiksen


Dato : 07-10-02 12:58


"Hans Joergensen" <haj@mostlyharmless.telianisse.org> skrev i en meddelelse
news:slrnapua1v.dm7.haj@pesthest.nathue.dk...

> fra af en Taxi (Der må sguda ha' været noget galt med den
> lille maskine) ...


Problemet med mange af baby-gixxerne er vel at de efterhånden er så
forskruede så det er løgn... bare se den Jes V havde.. og Jon's har da vist
lavet en del ballade med nogle kafb's.. Fer's hostede vist oz lidt en over
gang, right?


--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P
>
> --
> Hans Joergensen, der stadig ville køre omkring på RD'en,
> hvis det ikke var så satans koldt (og jeg er en kylling).
> Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177519
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408659
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste