Problemer med min GPZ500
Fra : Dk.Dude

Dato : 30-09-02 19:41

Da jeg i dag skulle starte min cykel efter at den har stået stille i 3-4
uger så gik alarmen konstant igang så snart jeg trykkede på starteren og så
blev strømmen afbrudt via startspærren i alarmen og dette skete hvergang jeg
prøvede at starte den (den har _ikke_ stået med alarmen tændt i de 3-4
uger). Jeg "flåede" så alarmen fra (i stikket) og forband ledningerne der
"udgør" startspærren, men når jeg trykkede på startknappen så kørte
starteren max. et par omgange og der kom en masse tikken fra IC boksen (lød
det som) og omdr.tælleren gav udslag. Der er strøm på for lyset virker fint
(både nær og fjernlys lyser fint).
Jeg trak så cyklen ud på vejen og løb den igang og her startede den ved
første forsøg. Mit spørgsmål er så om det er manglende power på batteriet
eller om det måske er min starter den er gal med? En anden ting der gjorde
mig lidt nervøs var den "tikken" fra IC boksen men jeg regner med at det er
normalt og at man bare normalt ikke kan høre det fordi lyden overdøves af
starter og motor ?

Problemet med at alarmen går igang har jeg oplevet en del gange før og det
sker hvis jeg trykker mere end et par sek. på starteren men denne gang skete
det med det samme :((

Kim Hansen ICQ#: 31363851 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : sumdj@ringamt.dk

Dato : 30-09-02 19:57

Hej Hansen

JEg tror somend blot din MC mangler strøm på sit batteri.

Prøv at få det ladet HELT op - dvs. en alm. lille autolader tilsluttes en
10 timer.

Herefter troro jeg sagen er klaret..

mvh
Michael

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-09-02 23:58

"Dk.Dude" <futtown@hotmail.com> wrote in message

[snip]

Det lyder meget ligesom Rune's TDM som også er flad på batteriet.

Kør dig en god lang tur så der kan komme fut i batteriet igen eller sæt det
til opladning.

Forhåbentlig får vi Runes TDM'er i gang i morgen når Stones og jeg selv skal
mødes med Rune og yde kunstigt åndedræt på hans maskine

Hilsner,

Tony
Divvy '01