Sker der noget imorgen søndag?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-09-02 09:40

Hej guys,

Er der samling i morgen søndag et eller andet sted her på sjælland?
Malerklemmen er første søndag i måneden, men er det så Stevns i morgen?
Vejrguderne har jo lovet fantastisk vejr og det skal sq udnyttes

Lad os mødes og køre en tur sammen!

Hilsner,
Tony
XJ600S '01
http://dfm.divvy.dk/?id=1

Fra : Bjørn S

Dato : 28-09-02 10:04

"Tony Lorentzen" <tony@NOSPAMlorentzen.com> skrev i en meddelelse
> Hej guys,
>
> Er der samling i morgen søndag et eller andet sted her på sjælland?

Jamen, hører du til de morgenfriske, ikke desidert skal køre ræs, og ikke
bor alt for langt fra KBH, så tag en kig på www.mc-tirsdag.dk .... der er
tur i morgen. (Nej, jeg har ikke anparter i foretagende, syntes bare det er
et godt initativ
Jeg vurderer da stærkt at tage med, men lige nu ser jo ikke vejret for
lovendes ud.
Jeg var med til Skåne for 3 uger siden, og det var ihvertfald en utrolig
smuk tur, og nogle hyggelige mennesker, så er det for en turs skyld kan det
klart anbefales !

/Bjørn

Fra : David B Wilby

Dato : 28-09-02 14:52

Pedersens Kælder, Jernbanegade, i Haslev har åben for motorcyklister i
morgen. Vi kiggede forbi sidste månede og blev glædeligt overraskede. Selv
om manden havde travlt, var der tid til lidt snak og maden var suverænt
godt. Der blev vist trukket 10% fra regning når det var mc'ister på besøg.
Vi kigger sandsynligvis forbi igen i morgen.
mVFh, David & Nina Honda VF750F og Gl1100

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-09-02 15:00

"David B Wilby" <david.broberg@wilby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> godt. Der blev vist trukket 10% fra regning når det var mc'ister på besøg.
> Vi kigger sandsynligvis forbi igen i morgen.

En lidt kort tur !, fra Dalby (V.Haslev) til Haslev

Nårh!, men jeg skal alligevel på arbejde, så deeeet !

Hyg jer.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 28-09-02 22:15

Du kunne oxo tage broen over sundet og ta til middelfart.. karoline har
vidst kaffemøde *s*