Et DR350 kup ! ;o)
Fra : Morten Juel

Dato : 27-09-02 21:19

Hejsa Alle

Hehe broren til ham jeg købte min DR350 af, havde en adskildt DR350
liggende, som han havde brugt til enduro.. og nu skal i bare høre hvad der
var..

2 spritnye tanke i original indpakning aldrig brugt
1 brugt tank
1 spritnyt sæde i gul
3 Sprit nye bremseskiver (men ikke til en DR ?! så jeg skal lige ha fundet
ud af hvad de passer på !)
1 öhlins dæmper som ny bagtil
öhlins fjedre i forgaflen
bunker af plastik både til her og der.
Forgaffel med komplet bremser
Baggaffel med komplet bremser
NY renoveret motor for 800km siden med nyt stempel osv..
5NYE aldrig monteret styr
4-5 nye SBS bremseklodser sæt
alt hvad der hedder elektronik.
1 spritny kæde
1 flot ikke slidt men brugt kæde
1 lidt slidt kæde..
masser af tandhjul både nye og brugte
div klistermærker og bøger
+ en MASSE smådele og rustfrie skruer.
og Self alufælge med knopdæk !!

for 5K mine damer og herre !! det kan man ikke engang købe den Öhlins
bagdæmper for !!!!

Så jeg har alt til DR'er hvis nogle af jer står og mangler )

Og så fik jeg at vide at min DR350 fra 96 var en ud af KUN 2 der er ført til
landet !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SE - http://StarChild.dk

Fra : Michael [2760]

Dato : 27-09-02 21:31

Hej Morten....
Du er en lykkenspamjulefis....
Men du trænger også til lidt medvind oven på kawaen og dit styrt ..
Mvh
Michael FZR 1000

Fra : Morten Juel

Dato : 27-09-02 21:40

> Hej Morten....
Hejsa Michael

> Du er en lykkenspamjulefis....
hehe

> Men du trænger også til lidt medvind oven på kawaen og dit styrt ..
jeps, men det med styrtet var jo nok i bund og grund min egen fejl ;o(

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SE - http://StarChild.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-09-02 21:40

Morten Juel wrote:

> Hejsa Alle
>
> Hehe broren til ham jeg købte min DR350 af, havde en adskildt DR350
> liggende, som han havde brugt til enduro.. og nu skal i bare høre hvad der
> var.......

Hehe, blind høne finder også korn

--
mvh Jes Vestervang (skål...
FZS600

Fra : H;P

Dato : 28-09-02 07:55

Hejsa´
"Morten Juel" skrev i en meddelelse
> Hehe broren til ham jeg købte min DR350 af, havde en adskildt DR350
> liggende, som han havde brugt til enduro.. og nu skal i bare høre hvad der
> var..
[Snip en _hel masse_ reservedele....]

Jaa, i lignede jo osse nogen der havde fået en _meget_ tidlig jule-gave .
Ikke hverdag man falder over et så _godt_ tilbud !.
Må holde lytlapperne åbne, tænk om der lige var en DR til samme pris til
undertegnet

Hilsen
H;P < Dyb imponade>
--

http://Falken.farmands.Dk <A Ha....Nyt Domæne >
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310 >Add me on MSN messenger

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-09-02 09:19

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Forgaffel med komplet bremser
> Baggaffel med komplet bremser
> NY renoveret motor for 800km siden med nyt stempel osv..

Okay, DET var et kup!
Mit umiddelbare bud ville være omkring 15.000,-
Hvis du vil sælge noget af det, kan jeg anbefale enduromx.se, den har jeg
brugt med stort held (og jeg bor endda i Aalborg - ret langt fra Sverige).

Rittig

Fra : Morten Juel

Dato : 28-09-02 22:22

> [...]
> brugt med stort held (og jeg bor endda i Aalborg - ret langt fra Sverige).
oki dem vil jeg da lige kigge på ) tak for tippet rittig... nu nærmer det
sig snart at jeg har en cykel det kan klare sig i bredde klassen !
cyklen var jo self uden afgift !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SE - http://StarChild.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 29-09-02 15:08

> nu nærmer det
> sig snart at jeg har en cykel det kan klare sig i bredde klassen !

Ih, jeg glæder mig til at give dig høvl!
Hvad med at melde dig til Sønderjysk Terræn Cross? Det er om 3 uger, og et
kanon enduro-spor! Vi er en større flok fra Aalborg som skal ned og køre
det, og der kommer også en del andre danske enduro-kørere, og så en del
tyske selvfølgelig. Fremragende løb, og tæt ved grænsen, så man kan få øl
med hjem (nu man alligevel har trailer med).

Rittig

Fra : Morten Juel

Dato : 29-09-02 17:54

> Ih, jeg glæder mig til at give dig høvl!
HEHE, iligemåde det er fandeme på tide at vi sjællændere viser jeg
jyder, hvorn sådan en mudderracer skal køres..

> Hvad med at melde dig til Sønderjysk Terræn Cross? Det er om 3 uger, og et
> kanon enduro-spor!
Mumle mumle, det kan kun tiden vise os, jeg har ikke fået købt udstyr endnu,
og jeg mangler også lige at få cyklen samlet igen !!.. men jeg tror jeg kan
alliere mig med en her fra omegenen, men lad os nu se

> [...]
> tyske selvfølgelig. Fremragende løb, og tæt ved grænsen, så man kan få øl
> med hjem (nu man alligevel har trailer med).
Jeg kan kun sige at jeg håber det kan lykkes ! )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 29-09-02 18:06

> HEHE, iligemåde det er fandeme på tide at vi sjællændere viser jeg
> jyder, hvorn sådan en mudderracer skal køres..

Nåh, nu kører jeg jo i Bredde klassen, og der er Jacob Hansen og Nicolaj
Hansen (begge fra sjælland) ret suveræne. Og i eliteklassen var DM da også
på sjællandske hænder sidste år (Jan Hansen) - men nu har vi fået det
tilbage til Jylland (Steen Boris).

Men det bliver rart at få endnu en frisk rookie at tage lidt gas på, selvom
de rookies af og til ikke helt har den respekt for seniorerne som vi jo
mener de burde have!

Dugfrisk eksempel fra hverdagen - dagens P-løb i Aalborg Off-Road MC Klub's
klubmesterskab:

1. Mads Lund (Rookie så det gør noget)
2. Ole Nielsen (Gammel. Meget gammel)
3. Søren Lindholt (Også gammel)
4. Poul Bundgård (Ligeså gammel)
5. Per Pedersen (Rookie, i den grad)
6. Torben Lund (Gammel, men alligevel rookie)

Jeg selv ville naturligvis have vundet, hvis jeg havde været med, men jeg
stod og pev ovre i et hjørne med min bustede ryg. Men bare vent, jeg
restituerer lige en uge mere, og SÅ...

Rittig

Fra : supersilk

Dato : 29-03-04 14:21

Hej Morten.
Jeg har lige smadret min motor til min DR350 - kan jeg købe din ekstra ?

http://www.kandu.dk/

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 29-03-04 15:04

"supersilk" <supersilk.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Juel" skrev d. 27-09-02 21:19 dette indlæg :

> http://www.kandu.dk/

1½ år gl. indlæg.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk