Schuberth for Nolan ??
Fra : Niller

Dato : 27-09-02 16:56

Hej alle

Nu ved jeg godt at en snublekyse er noget meget personligt.......men jeg
vover alligevel det ene øje :-/

Jeg har åbenbart købt min sorte Schuberth Concept str. 60, for stor
Jeg ved godt at kindpuderne kan skiftes, men foretrækker alligevel en mindre
hjelm.

Så jeg ville høre om der er nogen der ligger inde med en sort Nolan Classic
Plus str. M og som vil bytte lige over.

Min hjelm er et par måneder gammel og det skal Nolan'en selvfølgelig også
være.

Sig lige til hvis jeg har overtrådt et tabu her, for så trækker jeg mit
forslag hurtigt tilbage !!

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 30-09-02 11:45

> Sig lige til hvis jeg har overtrådt et tabu her, for så trækker jeg mit
> forslag hurtigt tilbage !!

Burde istedet have været postet i dk.marked.privat.motorcykel eller
*.stumpemarked. Men det ved du så til næste gang

/A