XL250R
Fra : Nicolai

Dato : 26-09-02 18:09

Hej med jer..

er der nogen der har erfaring med Honda XL250r + XL350R fra. ca. ´88

Er der nogen der kan scanne en mc-revy med disse cykler til mig og
sende den på nf@c.dk
S¨ville jeg blive sååååå glad

vh

Nicolai

Fra : Morten Juel

Dato : 26-09-02 18:16

er sendt

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SE - http://StarChild.dk

Fra : wheeler

Dato : 26-09-02 18:35

Hvis du ikke har købt endnu - så lad lige Yamaha XT 350 indgå i dine
overvejelser...der er lidt mere japansk kram i Xt'erne end XLR!

Jeg tror Rittig er enig heri?

Wheeeler

PT. TDT 125 R, men hysterisk velholdt GSX 750F 99-? købes til anstændig
pris!

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-09-02 22:38

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis du ikke har købt endnu - så lad lige Yamaha XT 350 indgå i dine
> overvejelser...der er lidt mere japansk kram i Xt'erne end XLR!
>
> Jeg tror Rittig er enig heri?

Næh.
De to mærkers små off-roadere har hver deres stærke og svage sider, og jeg
tror ikke man kan fremhæve det ene mærke som bedre end det andet.

Rittig

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 26-09-02 18:50

"Nicolai" <nfnf@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> er der nogen der har erfaring med Honda XL250r + XL350R fra. ca. ´88
>
> Er der nogen der kan scanne en mc-revy med disse cykler til mig og

Kik under http://www.bmwmc.dk/
Både XL250R og XL350R (og Yamaha XT350) finder du under 1986.
Mvh
Jørgen

Fra : Morten Juel

Dato : 26-09-02 19:23

> er der nogen der har erfaring med Honda XL250r + XL350R fra. ca. ´88
gør dig selv en tjeneste og prøv en Suzuki DR350 inden du køber nogle af
overstående

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SE - http://StarChild.dk

Fra : Jacob Trøst Nielsen

Dato : 28-09-02 00:10

Pas på! Jeg havde en XL350 og den revnede midt gennem motorblokken. Jeg
måtte få den totalrenoveret og endte med en regning på 25.000,-, selv om jeg
havde aftalt 9000 med mekanikeren. Efter lange og hårde forhandlinger endte
vi på 9000,-...

Men det var en lækker maskine med gode køreegenskaber og god lyd!

Mvh.
Jacob