Tak for inputtene
Havde det ikke været for en dum bilist der var sjusket med dørene havde vi
handlet i dag, men nu må det vente til i morgen, søndag. Forhåbentlig har
skinneben, lillefinger skulder og baghoved det bedre til den tid.
Noget af det første der skal ske, er olieskift, både i motoren, og
forgaflerne, som har en læk, og da vi ikke har nogen manual vil jeg være
taknemmelig hvis der er nogen der lige kan mængde og viskositet til de to
dele.
Og endnu bedre, er der nogen af jer med slambert 400 der bor i Kbh området
og har en manual som vi kan få lov at kopiere??
og PS til Hekto: Så lad og dog få dine kommentarer, en gang i mellem er de
jo ret underholdende, og når man nu kender dig er det lettere at bære over
med dig (end det er at bære dig)
)
poul
Og til sidst, hvorfor kalder jeg den en Slambert??
Det er fordi Trine en dag glædestrålende meddelte, at nu havde hun set et
lækker MC, Lige sådan en hun kunne tænke sig. "Hvad var det for en?" spurgte
jeg.
"jeg er ikke helt sikker, men det var noget i stil med slambert".
Et hurtigt kig i MC-årbogen afslørede at det var en Bandit hun havde set,
men betegnelsen Slambert har hængt ved siden
"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3D923C41.8040105@tdcadsl.dk...
> Hejsa
>
> Jeg ved har ik et link til nogle anmeldelser af en, men jeg har da selv
> en, som jeg kan anmelde!
>
> Jeg er oventud tilfreds med min. Den køre og starter bare som en drøm.
> Det er en 92'er der havde gået 33kkm, da jeg købte den.
> Jeg fandt rimelig hurtigt ud af at der var noget galt med trækket, når
> man kom over 160km/t. Dette fik jeg imidlertid bekræftet ved en
> rullefeldt test, ved et åbenthus arrangement.
> Derfor valgte jeg at betale det, som det nu ville koste at få den til at
> køre ordenligt. Jeg fik stillet ventiler, renset karburatore, justeret
> det hele, og tætnet div. pakninger, samt renset luftfilteret.
> Det kostede en 3000,- ca. (samt en ny rullefeldt test)
>
> Det var nok nogle penge jeg ALDRIG vil fortryde at jeg har brugt på den.
> Efter dette lille eftersyn, var det som at køre på en HELT ny/anden
> maskine. Jeg har detsvære fået kørt alt for lidt i år, men næste år skal
> det nok komme. Jeg ved snart ik hvad jeg skal skrive om den af negativt,
> fordi jeg synes ik der er noget.
>
> Jeg har før, endda før jeg fik kortet, haft/kørt på en Aprilia RS125.
> Det er noget helt andet som snart ik kan sammenlignes med en GSF'er!
> Min Mc erfaring har kun været fra i år, men jeg synes da jeg har lært en
> del allerede.
>
> Jeg kan kun sige at jeg er blevet meget overrasket over denne lille
> maskine, i forhold til andre jeg har kørt på. Jeg kan f.eks. meget bedre
> lide at køre på den, i forhold til en Honda CB500. Ik fordi at CB'en ik
> køre fint, men jeg kan meget bedre lide GSF'en. Den har en meget mere
> rolig motorgang, og jeg kan bedre lide dens styrenskaber.
>
> Hvis du har noget konkret du er i tvivl om, så skriv endeligt!
>
> Mvh Emil
> --
>
www.Scooterzone.dk
> Suzuki GSF 400 Bandit
>