Billeder - gearkasse
Fra : Lone Ginnerup

Dato : 22-09-02 19:31

Hej med Jer.
Sidder som sædvanligt og laver undervisningsmateriale - og mangler et
billede af en gearkasse.

Gerne billede af en der er åbnet - og også et af en samlet.
Er her en eller anden behjertet sjæl, som kan/vil sende mig billeder?

Det ser ikke ud til at der skal adskilles gearkasser her hos - så jeg kan
ikke lige klare det selv.

Med venlig hilsen Lone

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-09-02 20:22

On Sun, 22 Sep 2002 20:31:17 +0200, "Lone Ginnerup"
<mc-skolen@mail1.stofanet.dk> wrote:

Hej Lone.

>Sidder som sædvanligt og laver undervisningsmateriale - og mangler et
>billede af en gearkasse.

Jeg har været i samme situation.
Jeg fandt en genial link: http://mitglied.lycos.de/oelsumpf/
Der ligger god teknisk information for teknikmongoler.
Gearkassen er her:
http://mitglied.lycos.de/oelsumpf/getriebe/getr01.html

Teksten er desværre (for nogle) på germansk, men det går vel nok.
Jeg har faktisk anvendt noget af det direkte med en videoprojektor.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 22-09-02 20:39

Tak, nu fik jeg lige lært hvordan en karburator fungerer..

Mvh
Kristoffer - en aha oplevelse rigere...

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-09-02 20:23

On Sun, 22 Sep 2002 20:31:17 +0200, "Lone Ginnerup"
<mc-skolen@mail1.stofanet.dk> wrote:

Hov!

Jeg glemte noget.

Jeg har en CBX550 motor liggende på bordet der er splittet ad.
Jeg kan da godt tage et par billeder, men jeg mener at den tyske side
er bedre.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-09-02 21:08

"Lone Ginnerup" <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3d8e0c76$0$1010$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
> Er her en eller anden behjertet sjæl, som kan/vil sende mig billeder?
>
> Det ser ikke ud til at der skal adskilles gearkasser her hos - så jeg kan

Måske på howstuffworks ?
Ole

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 22-09-02 21:13

> [...]
> Er her en eller anden behjertet sjæl, som kan/vil sende mig billeder?
>
> Det ser ikke ud til at der skal adskilles gearkasser her hos - så jeg kan

Hej Lone

Kender du denne side....

http://www.howstuffworks.com/

....den er genial