Telefonnummer på Caféen i Ordrup
Fra : Niller

Dato : 22-09-02 16:18

Hej alle

Er der nogen af jer der ligger inde med subj. ??

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Michael K. S.

Dato : 22-09-02 17:17

On Sun, 22 Sep 2002 17:18:25 +0200, "Niller" <nielsras@privat.dk>
wrote:

>Er der nogen af jer der ligger inde med subj. ??

Nu ved jeg ikke om det er Café Jorden rundt på Strandvejen du tænker
på men hvis det er så :

Café Jorden Rundt
Strandvejen 152, 2920 Charlottenlund
Tlf: 39637381

-M

Fra : dots

Dato : 22-09-02 17:51

Hej

Jeg tror det er denne her du mener, Caféen , Ordrupvej 51 .. tlf: 59622462
i Odsherred.

Hilsen dots-)

Fra : Niller

Dato : 22-09-02 19:50

> Jeg tror det er denne her du mener, Caféen , Ordrupvej 51 .. tlf: 59622462
> i Odsherred.

Hej Dots

Det er nemlig rigtigt

Takker !!!!

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 22-09-02 20:32

"Niller" <nielsras@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Er der nogen af jer der ligger inde med subj. ??

Hvorfor kører du ikke bare derop, du kender jo vejen

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Niller

Dato : 22-09-02 21:18

Hej Dennis

> Hvorfor kører du ikke bare derop, du kender jo vejen

Jepper det er en skideflot tur og det vil jeg gerne dele med Singleklubben,
så jeg skal have reserveret bord til d.5.10 (som forøvrigt er min føs'dag)

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F