HJÆLP ! Hvilken båd ?
Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 22-09-02 09:20

Jeg har postet et billede i "dk.binaer" ang. en båd jeg netop har købt.
Overskrift : Hvilken båd ?
Nu er jeg bare i tvivl om hvilken båd, det egentlig er, jeg har købt. Den er
købt som en leisure 22, men minder også om en Hurley. Kan nogle her hjælpe ?
Båden er købt af en privat som har købt den af en efterskole, der har haft
den stående på land i mange år.

Fra : Martin \(K\)Rise Chr~

Dato : 23-09-02 16:44

> Båden er købt af en privat som har købt den af en efterskole, der har haft
> den stående på land i mange år.

Jeg kender både efterskolen, og ejeren før efterskolen (forstanderen) - så
jeg arbejder lige på at undersøge sagen. Den er købt omkring odder ik?

Mvh,

Martin Rise Christensen

Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 23-09-02 20:37

"Martin (K)Rise Christensen" <martin@rise.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kender både efterskolen, og ejeren før efterskolen (forstanderen) - så
> jeg arbejder lige på at undersøge sagen. Den er købt omkring odder ik?

Hej Martin

Jeg har nu undersøgt historien nærmere selv:
Efterskolen har købt båden i hos bådkommisæren i kerteminde. Skolen har haft
båden stående hele tiden (ca. 5 år) hos bådkommisæren i kerteminde. Herefter
overtog en af mekanikerne hos kommisæren, båden. Derefter blev den solgt
videre til ham, jeg købte den af. Bådkommisæren kan ikke huske hvor de har
købt den i sin tid. Her ender mit spor !
Jeg vil gerne vide:
- Hvilken bådtype det er !
- Min båds historie
- Og selvfølgelig alle andre detaljer.
Det vil glæde mig meget om du kan hjælpe.

Sejlerhilsen

Jan