Klistermærke til bil.
Fra : Kent Sørensen

Dato : 21-09-02 17:15

Hej NG.

Jeg søger et klistermærke til min bil i form af en motorcykel. Jeg har
igennem længere tid overvejet dette lille projekt og nu skal det altså være.

Det skal jo ikke være noget som "GSX" "VFR" eller en direkte model
betegnelse, men et flot billede, lidt abstrakt måske, men selvfølgelig
tydelig visende at når jeg ikke køre i bil, ja så er jeg altså til
motorcykler.

Min lokale tatovør her et flot billede, men hun vil ikke lade mig tage en
kopi, fordi hun stadig tror at jeg vil have det på armen og ikke på
skærmen!!

Men altså, er der nogen der har nogle link eller lign. hører jeg meget gerne
fra jer.

--
Mvh.
Kent Sørensen

Ps: Hvis det ikke for meget ulejlighed, ville det glæde
mig hvis i gad og sende en kopi til oks@esenet.dk også

Fra : Janner

Dato : 21-09-02 17:34

På min gamle Penollergøj 205'er sad et fint mærke hvorpå der stod : My Other
Car is a ZXR ... Disse og andre typer kan købes hos mandp.com

/Onkel Jan
Blade 929

Fra : Armand

Dato : 27-09-02 15:52

Janner <jan@tjaaa.dk> skrev i en
> På min gamle Penollergøj 205'er sad et fint mærke hvorpå der stod : My
Other
> Car is a ZXR ... Disse og andre typer kan købes hos mandp.com

Heeey!

Så'en en er jo nærmest et must!

--
Armand.
(der på et tidspunkt rugede på en tekst á: "hvorfor GTi når man har en

Fra : Buck

Dato : 22-09-02 12:49

Der er jo osse den der streamer "Jeg vil hellere køre MC" der godt nok er
noget større end et klistermærke...

Mener det er Bjarne der forhandler dem... www.bjarne.dk
--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-02 09:29

> Min lokale tatovør her et flot billede, men hun vil ikke lade mig tage en
> kopi, fordi hun stadig tror at jeg vil have det på armen og ikke på
> skærmen!!

Få nu den Tusch, så kan vi vel kopiere den der

jesper

Fra : Armand

Dato : 27-09-02 15:52

jesper ankersen <jaATdynometDOTdk> skrev i en

> Få nu den Tusch, så kan vi vel kopiere den der

GRILL

--
Armand