RR : MotoGP - Så fik Max endelig den Honda~
Fra : Michael K. S.

Dato : 21-09-02 16:02

Ja,så lykkedes det ham endelig at få den Honda han har sukket efter så
længe )

2003 - let the games begin.....

"Marlboro Yamaha rider Max Biaggi, who was released from the team in
August, has signed a contract with the Premac Honda team for next
year. The Italian will be given posession of a four-stroke Honda
RC211V, the dominant machine used by Valentino Rossi this season, in a
one-man team.

Biaggi, 31, was quoted as saying that it was a dream come true to
return to Honda from Yamaha. "What I wanted above all was to ride a
Honda, Pramac has made this dream possible ... I can't wait for this
new adventure to start. I have visited the Pramac factory and I have
not got the slightest doubt about my choice."

-M

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-09-02 14:05

Michael K. S. wrote ...
> [...]
>
> "Marlboro Yamaha rider Max Biaggi, who was released from
> the team in August, has signed a contract with the Premac

Det var da lige godt...

Det er da ved at blive en ren Honda cup det der GP cirkus. Man må da
håbe at Ducati og Kawa får bygget noget der duer!

--
Mikkel

Fra : Michael K. S.

Dato : 22-09-02 15:13

On 22 Sep 2002 13:04:55 GMT, "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk>
wrote:

>Det var da lige godt...

Ja,weird but true )

>Det er da ved at blive en ren Honda cup det der GP cirkus.

Cirkus - jah efterhånden så er det ved at blive noget underligt
noget,alle vil ha' en Honda og dem der ikke får det bliver
eddersparkeme rasende.Edwards f.eks smækkede noget med døren over at
han ikke fik een,så farvel og tak fra ham.Måske heller ikke helt fair
når han flere gange er blevet lovet et GP-sæde for sine SBK
præstationer,fører jo f.eks SBK i øjeblikket før sidste afd. og har
lige slået banerekorden i træningen op til Imola :

http://www.motorcyclenews.com/racing/detail?sectionID=52497&documentID=156532&navID=36

Samme historie med Capirossi,sur over at Honda Pons åbenbart ikke
kunne skaffe ham en RC211V,farvel og tak fra ham og goddag til
Ducati,det kan forhåbentlig godt blive til noget fornuftigt.

> Man må da
>håbe at Ducati og Kawa får bygget noget der duer!

Jow - Ellers ender det i en ren Honda-cup - Som frygtet,og det er jo
r*vsygt så....De indsætter vist hele _8_ maskiner (RCV'ere) næste år,3
fabriks- (Rossi-Katoh-Ukawa) og 5 semifabriksteams,deriblandt Biaggi.

Men okay Honda fører SBK med Edwards/SP-2,Supersport med Fabien
Foret/CBR600 og Rossi har lige vundet VM i MotoGP på RCV'eren med 4
afd. tilbage .....så de har da haft et meget godt år )

-M

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-09-02 18:22

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da ved at blive en ren Honda cup det der GP cirkus. Man må da
> håbe at Ducati og Kawa får bygget noget der duer!

Rolig nu. Giv det lige et par år endnu, så kommer KTM sikkert med en
superbike. De starter med RR i ... jeg tror planerne siger 2004 i enten 125
eller 250, og med den fine lette LC8 motor kan det jo ikke udelukkes at...

Rittig

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 23-09-02 08:52

Claus Rittig wrote ...
> [...]
> med en superbike. De starter med RR i ... jeg tror planerne
> siger 2004 i enten 125 eller 250, og med den fine lette LC8

Jaja, men hvad skal jeg så se på TV søndag eftermiddag i de
mellemliggende år?
Vil KTM op i literklassen også? Der er jo flere mærker der lever godt
udelukkenbde i 125cc.

Men nu fik PerP og Mads jo mit TV til (næsten) at eksplodere søndag
morgen, så jeg kan da starte med at købe et nyt...

--
Mikkel

Fra : Mads Lund

Dato : 23-09-02 11:45

> Men nu fik PerP og Mads jo mit TV til (næsten) at eksplodere søndag
> morgen, så jeg kan da starte med at købe et nyt...

Det var sørme godt der ikke var GP1 på programmet, så tror jeg der var gået
panik i forsamlingen.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 25-09-02 00:18

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> [...]
125
> eller 250, og med den fine lette LC8 motor kan det jo ikke udelukkes at...

Mener Anders Rasmussen nævnte 125 cc næste år, og motoGp i 2004. De har lige
hyret K. Roberts cheftekniker fra Suzuki til formålet. Spørgsmålet er så,
hvor smart et move det var, for i første løb uden sin chef tekniker i år,
opnår Roberts sin første podie plads i år
mvh
Anders O