SV650 Piloter vær med. Undersøgelse af ved~
Fra : Birger Poulsen

Dato : 17-09-02 19:12

Jeg er den lykkelige ejer af en SV650 fra 1999, og kunne tænke mig at høre
om jeres oplevelser med hensyn til vedligehold og eventuelle fejl, som denne
model har gennemlevet.

Model: SV650N
Årgang: 1999
Erhvervet i: 2001 med 12.000 på klokken
KM stand: 29.000
Problemer: 26.000 Kobler ikke helt ud når kold. Tomgang justeret op
til 1.500 omdr. Problem løst.
29.000 Fixet tankoverløb.
Forebyggende
vedligehold: 12.000 Nye Bridgestone Batilax BT010 dæk for og bag.
Nye tændrør
20.000 Kædekit D.I.D
24.000 Metzeler MEZ4 bagdæk
28.000 Bremseklodser bag
29.000 Ventiljustering (forreste cyl. var ok,
bageste på yderste spec. og derfor justeret)
Olie + filterskift efter foreskrifterne

Kørestilen er moderat til frisk.

Kom med jeres erfaringer så vi kan danne et overblik over denne model.

Birger

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 17-09-02 20:56

> Kørestilen er moderat til frisk.
>
> Kom med jeres erfaringer så vi kan danne et overblik over denne model.
>
> Birger

Jeg var den lykkelige ejer af en SV650 S fra 2000.

Model: SV650S
Årgang: 2000
Erhvervet i: 2000 med 0 på klokken
KM stand: Skrottet
Problemer: 22.500 Totalskades efter et år (365 dage)

Kun haft glæde af den cykel i den korte tid jeg havde den. No problems.
mvh Erland

Fra : Koert Struijk

Dato : 18-09-02 08:22

"Birger Poulsen" <b.poulsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg er den lykkelige ejer af en SV650 fra 1999, og kunne tænke mig at høre
> om jeres oplevelser med hensyn til vedligehold og eventuelle fejl, som
denne
> model har gennemlevet.

Model: SV650S
Årgang: 1999
Anskaffet: 2001 med 22.000 på klokken
KM stand: 34.000
Problemer: Festeplugg til plastdeksel på venstre side er forsvunnet.
Visstnok ganske vanlig i følge service-mannen.
Tidligere eier hadde problem med overledning av
elektriske ledninger under tank/sal. Det ble rette på garantien.
22.000 Treg føler for koblingshendelen. Smurt.

Forebyggende vedlikehold:
22.000 Nytt Bridgestone Battelax BT010 dekk
foran.
24.000 Kedekit
Tennplugger
Ventilkontroll (ok)
Bremsevæske
31.000 Luftfilter
Bremsevæske
Tennplugger
Sjekk og lading av batteri ved vinterlagring med ca 6 ukers intervall.
Olie + filterskift hver ca 2.500 - 3.000 km.

Neste år må jeg nok bytte batteri og dekk.

Fra : Eddy Folder

Dato : 18-09-02 08:27

Ok.. Så skidt da..

Jeg har haft min SVS´er siden april.. Der har indtil kun været en skuffende
ting, men efterhånden som man søger perfektion er ved at ændre et par ting..

Model: SV650S
Årgang: 2000
Erhvervet i: 2002 med 12.000 på klokken
KM stand: 17.200
Problemer: 12.400 Punkteret bagdæk

Forebyggende
vedligehold: 16.000 Den gamle affjedring stinker ifølge mig, så et
mindre projekt har ført mig til at skifte
fjedre for og støddæmper bag..

Den er nu parat til sit 18K tjek og har indtil videre været en god cykel.
Jeg har ikke haft behov for at skifte noget da alt er fint. Det eneste jeg
nok ser mig nødsaget til at bruge penge på, er et nyt kædekit.

Kørestilen læner sig nok over mod det friske..

Vil lige tillade mig at sige at benzin økonomien heller ej har været slem.
Jeg kører ca. 19Km/l.

Mvh.

Eddy Folder