Nu danske MC-tests på Internettet
Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 15-09-02 11:11

Har du haft svært ved at finde seriøse og direkte sammenlignelige danske
MC-tests på Internettet?
Politiken og undertegnede har valgt at lægge en god del af de seneste
mc-prøvekørsler på nettet. Klik på www.politiken.dk og Biler. Eller
http://politiken.dk/visartikel.iasp?TemplateID=10665
Som andre anmeldelser i den levende avis bliver motorcyklerne vurderet
med op til seks hjerter for bedste maskine.
I de fem år jeg har skrevet om motorcykler, har jeg i tiltagende grad
undret mig over, at der nok eksisterer hyldemetre af tekniske bøger med
mærkehistorie. Litteraturen om de spændende og fantastiske skikkelser som
også tegner motorcykelmiljøet, er til gengæld svær at få øje på. Derfor har
jeg følt det som lidt af et pilgrimstogt at skrive bogen "Motorcyklister -
fra Johannes V. Jensen til Biker-Jens" (Aschehoug Dansk Forlag).
Forfatteren Anders Bodelsen skriver i sin anmeldelse i Politiken den
14.9.: "Bogen henvender sig måske især til motorcyklister. Men der er så
mange perspektiver i den og så megen regulær underholdningsværdi, at man
trøstigt anbefaler den til en bredere læserkreds." Læs hele hans anmeldelse
i Politiken Bøger eller http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=233162,
eller www.aschehoug.dk

John de Summer-Brason, forfatter og journalist (DJ)