Dagens overraskelse
Fra : peterl

Dato : 13-09-02 09:56

Suzuki lancerer en ny/opdateret SV 650 sammen med den ventede SV 1000...

http://www.moto-station.com/

-PeterL

Fra : Jens Arnfast

Dato : 13-09-02 11:33

On Fri, 13 Sep 2002 10:56:20 +0200, "peterl" <pvl@ioi.dk> wrote:
>Suzuki lancerer en ny/opdateret SV 650 sammen med den ventede SV 1000...

*droooooooooooooool*

--
-jens

"Me no internet, only janitor, me just wax floors."

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 13-09-02 15:16

"peterl" <pvl@ioi.dk> skrev i en meddelelse
> Suzuki lancerer en ny/opdateret SV 650 sammen med den ventede SV
1000...
------------------------

Ja, det var da noget af en overraskelse!

Det kunne godt være men skulle vente med at købe den TL1000S og vente på
SV1000S. Den ser fed ud, men jeg ved ikke hvad jeg skal mene om
baglygtearrangementet .... det er anderledes

Nu er der jo tale om "virkelige nyheder" Jeg kan ikke rigtigt finde
nogle specs på SV1000S´eren. Nogle der har hørt noget om ydelser, priser
o.s.v.? (eller det er måske stadig for tidligt

--
Med venlig hilsen/Yours sincerely
Henrik Nedergaard, Århus

Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
DMCN# 121, MCTC, DMC
Tidl. MC: Suzuki GSX400X Impulse

Fra : peterl

Dato : 13-09-02 15:34

Suzuki har (ligesom Honda) pressefremvisning inden Intermot i disse dage, så
du har sikkert noget data at kigge på, inden på tirsdag...

Danske priser kommer først når importøren har været ved forhandlingsbordet
med producenten (Nov, Dec, Jan?), men der plejer at komme ca. priser for
resten af europa sammen med udstillingen. Dem kan man godt bruge som
guidelines for de endelige priser...

-PeterL

Fra : Armand

Dato : 13-09-02 15:53

peterl <pvl@ioi.dk> skrev i en
> Suzuki lancerer en ny/opdateret SV 650 sammen med den ventede SV
1000...
> http://www.moto-station.com/

Jeg sidder med et privat modem, og følger næsten aldrig op på links, og
heller ikke hér - Men er den nævnte 6½'er ikke dén der allerede er på
markedet herhjemme?
Justerbar forgaffel og dennegang i sølvgrå - Samt ikke mindst: Sat ned i
forhold til sidste år(!)?

--
Armand.

Fra : peterl

Dato : 13-09-02 16:33

Nej, den er ny. Mere kantet og "futuristisk" (dårlig cliché). Det er meget
muligt at motoren er den samme.

Der er også en ny gsx-r 1000 på vej med en hayabusa-agtig front, et par kilo
lettere og et par heste mere...

-P.

Fra : Jens Arnfast

Dato : 13-09-02 18:51

On Fri, 13 Sep 2002 16:52:54 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:
> [...]
>markedet herhjemme?
>Justerbar forgaffel og dennegang i sølvgrå - Samt ikke mindst: Sat ned i

Nej, den har bl.a. ny kåbe, røv og stel - motoren er dog mere eller
mindre uændret.

Fra : BM

Dato : 14-09-02 08:21

"peterl" <pvl@ioi.dk> skrev i en meddelelse
> Suzuki lancerer en ny/opdateret SV 650 sammen med den ventede SV 1000...
>
> http://www.moto-station.com/
>
> -PeterL

Er der ikke lidt meget Fazeragtigt over "snuden"?

Mvh
Jesper Madsen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-09-02 17:47

"BM" <nogen@nogen.dk> skrev:>

> Er der ikke lidt meget Fazeragtigt over "snuden"?

Så mangler den bare 25 hk og to cylindre

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506

Fra : Steen Schmidt

Dato : 14-09-02 15:54

> http://www.moto-station.com/

Øv - nu har de sgu ødelagt SV'eren (((

1000'eren er da heller ikke andet end en TL1000S med de nye grimme stumper
fra SV650S! Øv øv øv...

Så langt hellere en ny Kwak6 eller F5 - selvom de er 4-cylindrede.

Mvh
Steen

Fra : Nels Wolf

Dato : 15-09-02 09:09

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:O6Ig9.74111$ww6.5272554@news010.worldonline.dk...

> [...]
> fra SV650S! Øv øv øv...
>
> Så langt hellere en ny Kwak6 eller F5 - selvom de er 4-cylindrede.

Hvis du er til Kvak, og det skal være semi-naked bike stilen , hvad så med den nye heftige Z1000 (vist i Motorrad nr 19, 30.august, side 8 og 9) ?
(og jo, men har gravet det gamle navn Z1000 frem igen)

Nels Wolf

Fra : Steen Schmidt

Dato : 15-09-02 09:30

> Hvis du er til Kvak, og det skal være semi-naked bike
> stilen , hvad så med den nye heftige Z1000?

Jo, den kiggede jeg da også på mere end én gang

Jeg synes udstødningerne er rigtigt fede (de gør cyklen til det den ser ud
til), men de ville jo nok stå for fald, med sådan en type cykel, og så kan
det jo være ligemeget.

Jeg er ikke specielt til Kawasaki, eller andre mærker for den sags skyld -
jeg har bare haft 2 SV650S'ere, og blev lidt bekymret da jeg så det nye look

Mvh
Steen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-09-02 13:09

"Nels Wolf" <nelsolewolf@hotmail.com> skrev:

>...hvad så med den nye heftige Z1000.........

Wow, den ser fed ud ...og så er den opgivet til 144hk, éen hest mere end
Fazer 1000
Se mere på <http://www.motorcycle-usa.com/news.asp?News=1&ID=3727>

--
mvh Jes Vestervang