Lyset der blev væk... er tilbage
Fra : Claus Ø

Dato : 12-09-02 23:25

Hej NG

Tak for alle de gode råd...

Det viste sig at være en løs forbindelse i en lednings-samlemuffe.

Sådan noget med at hive alle f...... stik fra hinanden og samle dem igen
indtil der er lys!

Det var ikke kontakten i håndtaget der var snavset, faktisk var alle
kontakter og samlinger
forbavsende fine, næsten ingen ir eller andet snavs (undtagen i én sæføli)

Så happieeee

Nu er der bare ikke mere strøm på batteriet, brugt på 3 dages roden med
langt lys osv......

Og min lader er i en flyttekasse et eller andet sted

så deettt

Claus Ø

Fra : René Hansen

Dato : 13-09-02 09:46

"Claus Ø" <fritfald@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> langt lys osv......
>
> Og min lader er i en flyttekasse et eller andet sted

-Sidder og griner lidt..
Ren