/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
*Grrrr* 3 cylinder...
Fra : Niels Poulsen


Dato : 12-09-02 17:14

Hej Gruppe... og fagfolk

Well.. jeg har en suzi gsx600f med en motor fra år 2000 på.. stellet er fra
97...

Den gik kun på 3 cylinder.. nedtur.... nå men nu hvor jeg havde skidtet
skilt af, kunne jeg jo lige så godt sætte en anden karburator på... Jeg
satte en karburator på fra den anden gsx600f´er som jeg har, og vupti... så
kørte den igen på 4 cylinder... smart ikke. !!!!

Nå, men så her til morgen da jeg ville starte skidtet op, lød den til at kun
at køre på 3 cylinder igen Nedtur....


Mig skille af, nye tændrør, tjekkede benzinslanger..., tændspoler....
ledninger og diverse samlinger.. ingen fejl at finde.... !!

Det skal lige siges... motoren som sidder på nu, var en tur ude at flyve
igennem en skov... Naturligvis med mig som stuntmand.. Belønning... Et
betalt ophold på sygehuset i næsten 30 dage.... Motoren er tryktestet for
utætheder, og ingen fejl at finde der...

Så kommer det lidt sjove ved det hele... Det er ikke den samme cylinder den
halter på... Før skift af karburator, var det cylinder 1 og efter skift er
det nu lige pludselig cylinder 4 !

Om der er tændning ( gnist 9 på går jeg udfra, for når jeg piller tændrøret
af, er det helt sort... skal nok ha kigget på blandningen...

Er der nogle der kan give et bud eller kunne få lyst til at kigge en omkring
centrum af Nørresundby !!

Hilsen

Niels Poulsen, som ligger inde med 2 ekstra motor og diverse ting til suzi








 
 
Martin Sørensen (12-09-2002)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 12-09-02 18:06

> Well.. jeg har en suzi gsx600f med en motor fra år 2000 på.. stellet er
fra
> 97...
> Den gik kun på 3 cylinder.. nedtur.... nå men nu hvor jeg havde skidtet
> skilt af, kunne jeg jo lige så godt sætte en anden karburator på... Jeg
> satte en karburator på fra den anden gsx600f´er som jeg har, og vupti...

> kørte den igen på 4 cylinder... smart ikke. !!!!
> Nå, men så her til morgen da jeg ville starte skidtet op, lød den til at
kun
> at køre på 3 cylinder igen Nedtur....

Jeg kender desværre problemet alt for godt.
Min egen 2-cylindrede har i omkring 2 måneder haft problemer med at den dør
på den ene cylinder.. Jeg har renset karburatorer utallige gange og fået
skiftet
stempler og cylindre, men den kører stadig ikke helt perfekt. I øjeblikket
kører den fint, men jeg er bange for at det er et spørgsmål om tid, før den
ene cylinder dør igen.
Jeg har en idé om at der kommer skidt ind i karburatoren, for den virker
hver gang jeg har renset den, men kun i et kort stykke tid..

Nå, men til sagen, jeg har efterhånden tjekket tænding ret ofte på min egen,
så jeg kan da godt lige hjælpe dig med at undersøge tændingen på din og se
om jeg kan vurdere hvad der ellers kan gå galt.

Jeg bor selv i Nørresundby ikke langt fra torvet, så jeg kan godt lige kigge
forbi på et tidspunkt hvis det skal være?

signing off.. Martin Sørensen



Psycho Cowboy (12-09-2002)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 12-09-02 18:27

> Jeg har en idé om at der kommer skidt ind i karburatoren, for den virker
> hver gang jeg har renset den, men kun i et kort stykke tid..
_______________________

Kan godt være jeg spørger dumt, men er det ikke noget et benzinfilter kan
klare??

Psycho Cowboy
Babygixxer



Martin Sørensen (12-09-2002)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 12-09-02 18:58

> > Jeg har en idé om at der kommer skidt ind i karburatoren, for den virker
> > hver gang jeg har renset den, men kun i et kort stykke tid..
> Kan godt være jeg spørger dumt, men er det ikke noget et benzinfilter kan
> klare??

Jo, hvis skidtet kom derfra.
Der er skam benzinfilter på. Det satte jeg på for et par
karburatorrensninger siden.

Under rensningen kunne jeg ikke umiddelbart se noget skidt der havde hobet
sig op i en dyse, f.eks. tomgangsdysen som har et ret lille hul.

Dog kan jeg se noget skidt i form af små sorte prikker der ligger sig under
membranen og på bagsiden af gasspjældet. Og det endda kun 30km efter en
rensning med trykluft.

Hvor det så kommer fra, det aner jeg ikke. Da jeg havde problemet første
gang, dukkede det op som et lyn fra en klar himmel. Ingen underlig kørsel
eller noget. Pludselig var den ene cylinder bare død. En karburatorrensning
hjalp, dog kun midlertidigt. Den blev sendt på værksted, for jeg var
efterhånden tom for ideer om, hvad der kunne være galt. 230km efter
værkstedet havde lavet den (rensning af karb), så døde den ene cylinder
igen. Denne gang var det ene stempel flækket, og det fik jeg så skiftet ud
med et andet brugt. 400km efter gik det galt med karburatoren igen. Hele
tiden har problemet været på venstre cylinder. Så byttede jeg indmaden ud
mellem venstre og højre cylinder og så døde den højre lige pludseligt.

Nu har jeg så lånt et andet sæt karburatorer som jeg er ved at tage lidt
dele fra, så jeg kan se om jeg kan mixe et sæt der virker. Lige nu kører den
som sagt, men jeg skal være heldig hvis den stadig gør det om en uge.
Efter 2 måneder med problemer har jeg efterhånden ret meget tvivl om,
hvorvidt den overhovedet kommer til at køre ordentligt igen.

Hvis det ikke duer nu, så er det nemmeste vel efterhånden at finde en anden
brugt motor+karb der virker og skifte hele skidtet.

signing off.. Martin Sørensen



René Hansen (13-09-2002)
Kommentar
Fra : René Hansen


Dato : 13-09-02 10:04


"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> skrev i en meddelelse
news:alqkhl$2aae$1@news.cybercity.dk...
> > > Jeg har en idé om at der kommer skidt ind i karburatoren, for den
virker
> > > hver gang jeg har renset den, men kun i et kort stykke tid..
> > Kan godt være jeg spørger dumt, men er det ikke noget et benzinfilter
kan
> > klare??
>
> Jo, hvis skidtet kom derfra.
> Der er skam benzinfilter på. Det satte jeg på for et par
> karburatorrensninger siden.
>
> Under rensningen kunne jeg ikke umiddelbart se noget skidt der havde hobet
> sig op i en dyse, f.eks. tomgangsdysen som har et ret lille hul.
>
> Dog kan jeg se noget skidt i form af små sorte prikker der ligger sig
under
> membranen og på bagsiden af gasspjældet. Og det endda kun 30km efter en
> rensning med trykluft.
>
> Hvor det så kommer fra, det aner jeg ikke. Da jeg havde problemet første
> gang, dukkede det op som et lyn fra en klar himmel. Ingen underlig kørsel
> eller noget. Pludselig var den ene cylinder bare død. En
karburatorrensning
> hjalp, dog kun midlertidigt. Den blev sendt på værksted, for jeg var
> efterhånden tom for ideer om, hvad der kunne være galt. 230km efter
> værkstedet havde lavet den (rensning af karb), så døde den ene cylinder
> igen. Denne gang var det ene stempel flækket, og det fik jeg så skiftet ud
> med et andet brugt. 400km efter gik det galt med karburatoren igen. Hele
> tiden har problemet været på venstre cylinder. Så byttede jeg indmaden ud
> mellem venstre og højre cylinder og så døde den højre lige pludseligt.
>
> Nu har jeg så lånt et andet sæt karburatorer som jeg er ved at tage lidt
> dele fra, så jeg kan se om jeg kan mixe et sæt der virker. Lige nu kører
den
> som sagt, men jeg skal være heldig hvis den stadig gør det om en uge.
> Efter 2 måneder med problemer har jeg efterhånden ret meget tvivl om,
> hvorvidt den overhovedet kommer til at køre ordentligt igen.
>
> Hvis det ikke duer nu, så er det nemmeste vel efterhånden at finde en
anden
> brugt motor+karb der virker og skifte hele skidtet.
>
> signing off.. Martin Sørensen
>
>
-En hurtig tanke: Det ku' vel ikke være en tussegammel brændstofslange som
er ved at gå i "ødelaw" indeni?
Ren



Martin Sørensen (13-09-2002)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 13-09-02 10:40

> > > > Jeg har en idé om at der kommer skidt ind i karburatoren
> > > Kan godt være jeg spørger dumt, men er det ikke noget et benzinfilter
> > > kan klare??
> > Der er skam benzinfilter på. Det satte jeg på for et par
> > karburatorrensninger siden.
> -En hurtig tanke: Det ku' vel ikke være en tussegammel brændstofslange som
> er ved at gå i "ødelaw" indeni?

Jo, men det er det ikke.
Slangen er også skiftet. Det samme med vakuumslangen til benzinhanen.

Luftfiltret er næsten nyt, og ser stadig fint ud.

signing off.. Martin Sørensen



D@n Dethlefsen (12-09-2002)
Kommentar
Fra : D@n Dethlefsen


Dato : 12-09-02 18:23

> Så kommer det lidt sjove ved det hele... Det er ikke den samme cylinder
den
> halter på... Før skift af karburator, var det cylinder 1 og efter skift er
> det nu lige pludselig cylinder 4 !
>
> Om der er tændning ( gnist 9 på går jeg udfra, for når jeg piller
tændrøret
> af, er det helt sort... skal nok ha kigget på blandningen...

jeg tror det har noget at gøre med tænding, da cyl. 1 & 4 benytter samme
tændspole, hvis du har mulighed for at skifte denne tændspole med en fra dit
reservedelslager, så prøv lige det.

--
mvh
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar



Niels Poulsen (12-09-2002)
Kommentar
Fra : Niels Poulsen


Dato : 12-09-02 19:48

Hej

Jeg har et ekstra sæt tændspoler... og har skiftet ud så den passer med cyl.
1 og 4

Men der er en slange som går ud fra siden af den sidste karburator.. jeg
tror det er en vakuum slange, men hvor faen skal den sidde.. der er oxo en
lille sort "boks" på den sidste karburato med tre ledninger..

de ledninger har ikke været sat til noget og den har jo oxo kørt jævnt uden
de ledninger tilsluttet ...

Syntes det virker noget mærkligt...

Niels
Martin, jeg sender en mail til dig med mit tlf. nr. jeg bor selv tæt på
centrum af Nr.sundby... ( kongensgade/dronningsgade )
"D@n Dethlefsen" <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3d80cf1d$0$87299$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Så kommer det lidt sjove ved det hele... Det er ikke den samme cylinder
> den
> > halter på... Før skift af karburator, var det cylinder 1 og efter skift
er
> > det nu lige pludselig cylinder 4 !
> >
> > Om der er tændning ( gnist 9 på går jeg udfra, for når jeg piller
> tændrøret
> > af, er det helt sort... skal nok ha kigget på blandningen...
>
> jeg tror det har noget at gøre med tænding, da cyl. 1 & 4 benytter samme
> tændspole, hvis du har mulighed for at skifte denne tændspole med en fra
dit
> reservedelslager, så prøv lige det.
>
> --
> mvh
> Dan - DMCN#561
> (Ducati 748 + MZ TS250/2)
> www.dethlefsens.dk
> slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar
>
>



Per M. Pedersen (12-09-2002)
Kommentar
Fra : Per M. Pedersen


Dato : 12-09-02 20:38


"Niels Poulsen" <niels.poulsen@12send.com> skrev i en meddelelse
news:3d80e120$0$11434$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hej
>
> Jeg har et ekstra sæt tændspoler... og har skiftet ud så den passer med
cyl.
> 1 og 4
>
> Men der er en slange som går ud fra siden af den sidste karburator.. jeg
> tror det er en vakuum slange, men hvor faen skal den sidde.. der er oxo en
> lille sort "boks" på den sidste karburato med tre ledninger..
>
> de ledninger har ikke været sat til noget og den har jo oxo kørt jævnt
uden
> de ledninger tilsluttet ...
>
> Syntes det virker noget mærkligt...

Det er vakumslangen til din benzinhane. Hvis du døjer med at tændrøret til
netop den cylinder bliver sort så er det næsten helt sikkert at din membran
i benzinhanen er utæt og motoren kan derfor sutte så lystigt lige oppe fra
tanken uden om karburatoren. Måske det er forklaringen på dit problem.

Men burde du slet ikke kunne få benzin ned til karonaderne hvis ikke slangen
er korrekt monteret, og dog du vil kunne åbne for benzinen på PRI-stillingen
på din benzinhane.

Per Milborg Pedersen, Støvring....som godt tør battle dig i omfang af
Suzuki-lager......



Per M. Pedersen (12-09-2002)
Kommentar
Fra : Per M. Pedersen


Dato : 12-09-02 20:46


"Niels Poulsen" <niels.poulsen@12send.com> skrev i en meddelelse
news:3d80e120$0$11434$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hej
>
> Jeg har et ekstra sæt tændspoler... og har skiftet ud så den passer med
cyl.
> 1 og 4
>
> Men der er en slange som går ud fra siden af den sidste karburator.. jeg
> tror det er en vakuum slange, men hvor faen skal den sidde.. der er oxo en
> lille sort "boks" på den sidste karburato med tre ledninger..
>
> de ledninger har ikke været sat til noget og den har jo oxo kørt jævnt
uden
> de ledninger tilsluttet ...
>

Nåh ja, og de tre ledninger og den underlige sorte boks kunne jo bare for et
eksempels skyld være en lille spjældsensor.


--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen.......hvis Suzuki´er ikke har en lille sort underlig
boks.......



Niels Poulsen (12-09-2002)
Kommentar
Fra : Niels Poulsen


Dato : 12-09-02 21:42

Arh.. Batle... hmm... vil da ikke batle om dele til suzi, men har da en
masse glansbillder vi kan batle om :-9 *høhø*

Nå, den slange.. hmm... Den går på den studse der peger ind i mod midten af
motorcyklen... Jeg har en tank mere... men den står desværre hos maleren...

Den sorte lille boks.. hmm.. er den til nogen nytte ?

Niels



"Per M. Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
news:3d80ec99$0$16826$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
>
> "Niels Poulsen" <niels.poulsen@12send.com> skrev i en meddelelse
> news:3d80e120$0$11434$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> > Hej
> >
> > Jeg har et ekstra sæt tændspoler... og har skiftet ud så den passer med
> cyl.
> > 1 og 4
> >
> > Men der er en slange som går ud fra siden af den sidste karburator..
jeg
> > tror det er en vakuum slange, men hvor faen skal den sidde.. der er oxo
en
> > lille sort "boks" på den sidste karburato med tre ledninger..
> >
> > de ledninger har ikke været sat til noget og den har jo oxo kørt jævnt
> uden
> > de ledninger tilsluttet ...
> >
>
> Nåh ja, og de tre ledninger og den underlige sorte boks kunne jo bare for
et
> eksempels skyld være en lille spjældsensor.
>
>
> --
> Med Venlig Hilsen
> Per Milborg Pedersen.......hvis Suzuki´er ikke har en lille sort underlig
> boks.......
>
>



D@n Dethlefsen (12-09-2002)
Kommentar
Fra : D@n Dethlefsen


Dato : 12-09-02 21:37

> Jeg har et ekstra sæt tændspoler... og har skiftet ud så den passer med
cyl.
> 1 og 4
>
> Men der er en slange som går ud fra siden af den sidste karburator.. jeg
> tror det er en vakuum slange, men hvor faen skal den sidde.. der er oxo en
> lille sort "boks" på den sidste karburato med tre ledninger..
>
> de ledninger har ikke været sat til noget og den har jo oxo kørt jævnt
uden
> de ledninger tilsluttet ...
>
> Syntes det virker noget mærkligt...
>

Slangen er enten en vacuum- eller overløbs-slange.
Hvis det er en overløbs slange skal den slutte i det fri, nok under motoren
sammen med en fra hver af de andre karburatorer.
Hvis det er en vacuum slange skal den som Per siger enten sidde på
benzinhanen eller på en af de andre karuratorer.
Prøv at sammenligne med de andre karburatorer, hvorledes de forskellige
slanger er forbundet.

Boksen med de tre ledninger skal måske ikke tilsluttes, hvis karburatoren
fulgte med din 2000 motor og dit ledningsnet er fra 1997 modellen så kan det
jo være at der slet ikke er stik til de tre løse ledninger, Per`s indlæg
kunne tyde på at det foreholder sig således.

--
mvh
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar




Bent Erik Thomsen (12-09-2002)
Kommentar
Fra : Bent Erik Thomsen


Dato : 12-09-02 21:45

"Niels Poulsen" <niels.poulsen@12send.com> skrev i en meddelelse
news:3d80bd24$0$1015$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Hej Gruppe... og fagfolk
>
> Well.. jeg har en suzi gsx600f med en motor fra år 2000 på.. stellet er
fra
> 97...
>
> Den gik kun på 3 cylinder.. nedtur.... nå men nu hvor jeg havde skidtet
> skilt af, kunne jeg jo lige så godt sætte en anden karburator på... Jeg
> satte en karburator på fra den anden gsx600f´er som jeg har, og vupti...

> kørte den igen på 4 cylinder... smart ikke. !!!!
>
> Nå, men så her til morgen da jeg ville starte skidtet op, lød den til at
kun
> at køre på 3 cylinder igen Nedtur....
>
>
> Mig skille af, nye tændrør, tjekkede benzinslanger..., tændspoler....
> ledninger og diverse samlinger.. ingen fejl at finde.... !!
>
> Det skal lige siges... motoren som sidder på nu, var en tur ude at flyve
> igennem en skov... Naturligvis med mig som stuntmand.. Belønning... Et
> betalt ophold på sygehuset i næsten 30 dage.... Motoren er tryktestet for
> utætheder, og ingen fejl at finde der...
>
> Så kommer det lidt sjove ved det hele... Det er ikke den samme cylinder
den
> halter på... Før skift af karburator, var det cylinder 1 og efter skift er
> det nu lige pludselig cylinder 4 !
>
> Om der er tændning ( gnist 9 på går jeg udfra, for når jeg piller
tændrøret
> af, er det helt sort... skal nok ha kigget på blandningen...
>
> Er der nogle der kan give et bud eller kunne få lyst til at kigge en
omkring
> centrum af Nørresundby !!
>
> Hilsen
>
> Niels Poulsen, som ligger inde med 2 ekstra motor og diverse ting til suzi
>

Jeg havde noget tilsvarende bøvl med min...
Det viste sig at være en defekt tændrørshætte !

Eftersom cylinder 1 og 4 sidder yderst kan hætterne have fået et psykisk
knæk af din flyvetur
Prøv derfor evt at sætte 2 andre hætter på og se om problemet forsvinder.

mvh
--
Bent Erik Thomsen
Nær Ålborg
1980 Suzuki GS850GT
Golf III 1.9 TD(i)




Niels Poulsen (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Niels Poulsen


Dato : 16-09-02 14:17

Hejsa..

Jeg har skiftet næsten alt... og min mistanke ligger på benzin hanen som
tidligere skrevet...

Er der en der har en GSX600F som..øhmm.. tør at tage sin tank af og lave et
mindre diagram over slangernes placering osv.. ?

Jeg skal i garagen i morgen, så der regner jeg med at skille det hele af
igen..

Niels
"Bent Erik Thomsen" <bmt@poet.dk> skrev i en meddelelse
news:alqtvn$kqq$1@tux.netsite.dk...
> "Niels Poulsen" <niels.poulsen@12send.com> skrev i en meddelelse
> news:3d80bd24$0$1015$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> > Hej Gruppe... og fagfolk
> >
> > Well.. jeg har en suzi gsx600f med en motor fra år 2000 på.. stellet er
> fra
> > 97...
> >
> > Den gik kun på 3 cylinder.. nedtur.... nå men nu hvor jeg havde skidtet
> > skilt af, kunne jeg jo lige så godt sætte en anden karburator på... Jeg
> > satte en karburator på fra den anden gsx600f´er som jeg har, og vupti...
> så
> > kørte den igen på 4 cylinder... smart ikke. !!!!
> >
> > Nå, men så her til morgen da jeg ville starte skidtet op, lød den til at
> kun
> > at køre på 3 cylinder igen Nedtur....
> >
> >
> > Mig skille af, nye tændrør, tjekkede benzinslanger..., tændspoler....
> > ledninger og diverse samlinger.. ingen fejl at finde.... !!
> >
> > Det skal lige siges... motoren som sidder på nu, var en tur ude at flyve
> > igennem en skov... Naturligvis med mig som stuntmand.. Belønning... Et
> > betalt ophold på sygehuset i næsten 30 dage.... Motoren er tryktestet
for
> > utætheder, og ingen fejl at finde der...
> >
> > Så kommer det lidt sjove ved det hele... Det er ikke den samme cylinder
> den
> > halter på... Før skift af karburator, var det cylinder 1 og efter skift
er
> > det nu lige pludselig cylinder 4 !
> >
> > Om der er tændning ( gnist 9 på går jeg udfra, for når jeg piller
> tændrøret
> > af, er det helt sort... skal nok ha kigget på blandningen...
> >
> > Er der nogle der kan give et bud eller kunne få lyst til at kigge en
> omkring
> > centrum af Nørresundby !!
> >
> > Hilsen
> >
> > Niels Poulsen, som ligger inde med 2 ekstra motor og diverse ting til
suzi
> >
>
> Jeg havde noget tilsvarende bøvl med min...
> Det viste sig at være en defekt tændrørshætte !
>
> Eftersom cylinder 1 og 4 sidder yderst kan hætterne have fået et psykisk
> knæk af din flyvetur
> Prøv derfor evt at sætte 2 andre hætter på og se om problemet forsvinder.
>
> mvh
> --
> Bent Erik Thomsen
> Nær Ålborg
> 1980 Suzuki GS850GT
> Golf III 1.9 TD(i)
>
>
>



Jens Rafaelsen (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Jens Rafaelsen


Dato : 16-09-02 14:33


> Er der en der har en GSX600F som..øhmm.. tør at tage sin tank af og lave
et
> mindre diagram over slangernes placering osv.. ?
>
> Jeg skal i garagen i morgen, så der regner jeg med at skille det hele af
> igen..
>
> Niels

Hmm, jeg ved ikke lige, om jeg gider til at skille den af, men om ikke andet
har jeg da en Haynes, du kan låne (til den gamle model). Jeg bor i Aalborg,
så du kan bare give besked.

Det er forresten god etikette at skære overflødig tekst bort, og svare under
det tidligere. Det er jo ikke Jeopardy: spørgsmål først og svar bagefter.

mvh
Jens Rafaelsen
GSX600F
DT175



Niels Poulsen (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Niels Poulsen


Dato : 16-09-02 23:42

Hej Jens.. jamen jeg vil da meget gerne låne den bog
Øhm.. du får lige min adresse niels.poulsen@hoptil.dk

Hygge...


> Hmm, jeg ved ikke lige, om jeg gider til at skille den af, men om ikke
andet
> har jeg da en Haynes, du kan låne (til den gamle model). Jeg bor i
Aalborg,
> så du kan bare give besked.
>
> Det er forresten god etikette at skære overflødig tekst bort, og svare
under
> det tidligere. Det er jo ikke Jeopardy: spørgsmål først og svar bagefter.
>
> mvh
> Jens Rafaelsen
> GSX600F
> DT175
>
>



Jens Rafaelsen (20-09-2002)
Kommentar
Fra : Jens Rafaelsen


Dato : 20-09-02 11:38


"Niels Poulsen" <niels.poulsen@12send.com> wrote in message
news:3d865dfd$0$11431$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hej Jens.. jamen jeg vil da meget gerne låne den bog
> Øhm.. du får lige min adresse niels.poulsen@hoptil.dk
>
> Hygge...
>
Jeg har forsøgt at maile dig, men ved ikke rigtigt om det er lykkedes. Under
alle omstændigheder kan jeg kontaktes på den mail adresse, jeg bruger her,
eller du kan ringe på 98770788.

mvh
Jens Rafaelsen
GSX600F
DT175



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177520
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408659
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste