www.vfr.dk er nede
Fra : Jesper Rune Larsen

Dato : 11-09-02 22:27

DKHostmaster har rod i systemet, så de har ikke registreret betalingen for
vores domæne-navn, vfr.dk.
Derfor kører siden ikke for tiden. Hold dog øjne og ører åbne - vi arbejder
på højtryk for at komme tilbage online ... forhåbentlig inden weekenden.

Beklager al besværet.

Mvh,
Jesper Larsen
VFR Klub Danmark

Fra : Niels S.

Dato : 12-09-02 07:04

Hej Jesper.

Kan du huske ip-adressen til serveren? Man behøver vel ikke angive
domænenavnet?

Er der sket noget derhjemme eller skulle du alligevel have været med til
sorteskoven?

Husk evt. at rette Henrik Århus adresse hos DKHostmaster.

Vi ses

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Jesper Rune Larsen

Dato : 12-09-02 22:55

Sig mig, er der ikke nogen billeder fra turen sydpå???

Jesper