Garmin V - Erfaringer søges
Fra : nn

Dato : 11-09-02 08:56

Hej
Jeg er især interesseret i af høre hvor meget detailkort man kan have
uploaded ad gangen på en garming.

Kan jeg have både kort over tyskland, frankrig og holland inde på en gang ?

Eller er jeg nødt til at finde en pc-cafe i de pågældende lande og lægge
detailkort ind fra cd-rommen hver gang ?

Mvh NN

Fra : nn

Dato : 11-09-02 09:06

Sorry , fandt svaret i en anden tråd
http://www.hasselbalchs.dk/default.asp?x=40&y=70

Mvh NN

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 11-09-02 12:16

> Sorry , fandt svaret i en anden tråd
> http://www.hasselbalchs.dk/default.asp?x=40&y=70
>
> Mvh NN

Godt du fandt ud af det ! Kan tilføje at der lige netop idag er blevet
godkendt at en ny nyhedsgruppe bliver oprettet, den er så ikke oprettet
endnu men i løbet af de næste par dage går dk.teknik.satellit.navigering i
luften.

Folk inde på www.geocaching.dk er også flinke til at hjælpe med tekniske
spørgsmål. Det er en nyoprettet side, men forummet er oppe at køre.

--
MVH Rune DMCN# 581
Yamaha TDM850