Shoei Z-One vs. Arai Quantum F etc.?
Fra : Søren Johansen

Dato : 10-09-02 19:34

Jeg synes efterhånden, at jeg trænger til en ny hjelm.
Jeg har lidt kig på Shoei Z-One og Arai Quantum F. Er der nogen der har
erfaring med nogen af disse?

Jeg er især interesseret i aerodynamik! Min Dainese (Suomy) hjelm er
temmelig støjende, især fra siderne, og vil gerne bevæge sig op samt
sideværts ved højere hastigheder! :(

Hilsen
Søren
888

Fra : JHR

Dato : 11-09-02 01:53

Jeg kan meget varmt anbefale Z-One.
Ekstrem komfortabel og rigtig god aerodynamik på motorvejen.

J.

Fra : peterl

Dato : 11-09-02 09:44

Jeg har to Quantum f'er som jeg er meget glad for. Pasformen mellem dem og
Z-One var nogenlunde det samme da jeg prøvede. Jeg har ikke prøvet at køre
med en Z-One, men vindstøjen i en Quantum F er acceptabel. Aerodynamikken er
virkelig god jeg har aldrig mærket det der sug der prøver at flå hjelmen af
hovedet på dig som der er på andre hjelme.
Jeg har gode erfaringer med: http://www.moto-plus-accessories.com/ hvis du
vil have det billigt og hurtigt. Evt. i en farve/design du ikke kan få hos
forhandlerne...¨

Held og lykke
-PeterL

Fra : Jake

Dato : 11-09-02 11:48

"peterl" <pvl@ioi.dk> wrote in message
> Jeg har gode erfaringer med: http://www.moto-plus-accessories.com/ hvis du
> vil have det billigt og hurtigt. Evt. i en farve/design du ikke kan få hos
> forhandlerne...¨

Ved du hvad deres leverings priser er??

/Jake

Fra : Mads Stetter

Dato : 11-09-02 14:39

"Jake" <jake@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du hvad deres leverings priser er??
>
> /Jake

Jeg gav 15 euro for at få min X-ceed 2 hjem dernede fra! (Betalte med visa)

--
Mvh Mads Stetter
RF400R

Fra : peterl

Dato : 11-09-02 15:53

Jeg kan ikke huske hvad jeg gav for det, men det var ikke noget at bekymre
sig om. Leveringen tog ca. en uge, så vidt jeg husker.

Husk at bestille fra Tyskland. Det er det hurtigste og billigste. De kan
godt forstå engelsk, hvis man ikke kan tysk...

-PeterL