struds@telia.com
Fra : Ukendt

Dato : 10-09-02 18:53

En betjent standser en fyr for at køre for hurtigt.
Betjenten: Må jeg se dit kørekort?
Manden: Det har jeg ikke mere. Det blev frakendt, da jeg blev taget for
femte gang, for at køre bil under indflydelse.
Betjenten: Må jeg have lov til at se registreringspapirerne på denne bil?
Manden: Det er ikke min bil. Jeg har stjålet den.
Betjenten: Er bilen stjålet?
Manden: Det stemmer. Men nu jeg tænker mig om, tror jeg nok jeg så
registreringspapirerne i handskerummet, da jeg lagde min pistol derind.
Betjenten: Er der en pistol i handskerummet?!?
Manden: Ja. Jeg lagde den derind efter jeg havde skudt og dræbt kvinden som
ejede bilen her, også lagde jeg hende i bagagerummet.
Betjenten: Er der et lig i bagagerummet?!?
Manden: Ja, Hr.
Efter at have hørt dette, tilkaldte betjenten straks politichefen over
radioen. Bilen blev hurtigt omringet af patruljevogne, og politichefen gik
hen mod bilen for at håndtere den tilspidsede situation:
Politichefen: Hr. må jeg få lov at se dit kørekort?
Manden: Ja, selvfølgelig. Værsgo.
Det var gyldigt.
Politichefen: Hvis bil er dette?
Manden: Det er min. Her har du registreringspapirerne.
Mandens navn fremgik af papirerne.
Politichefen: Vil du langsomt åbne handskerummet, så jeg kan se om der er en
pistol derinde?
Manden: Ja, Hr. men det er der ikke.
Handskerummet indeholdt ingen pistol.
Politichefen: Vil du have noget imod at åbne bilens bagagerum? Jeg er blevet
oplyst om, at der befinder sig et lig deri.
Manden: Intet problem.
bagagerummet blev åbnet- intet lig.
Politichefen: Det forstår jeg ikke helt. Betjenten der stoppede dig har
sagt, at du fortalte ham at du ikke havde noget kørekort, at bilen var
stjålet, at du havde en pistol i handskerummet, og at der var en død kvinde
i bagagerummet.
Manden: Ja, det har han sikkert!
Og jeg vil vædde på at den løgnhals også har fortalt dig, at jeg har kørt
for stærkt!!

Fra : René Hansen

Dato : 10-09-02 19:50

"Michael Krog" <mkrog_at_dcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Manden: Ja, det har han sikkert!
> Og jeg vil vædde på at den løgnhals også har fortalt dig, at jeg har kørt

Nej hvor sjov!!!
Sidst jeg så den, var her i gruppen i går....
Ren

Fra : Claus MC

Dato : 10-09-02 20:07

"René Hansen" <ddunck@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nej hvor sjov!!!
> Sidst jeg så den, var her i gruppen i går....

.......prøv at se emnelinjen....

/Claus

Fra : RpR

Dato : 10-09-02 20:46

Tror den skulle ha' været til struds@telia.com og ikke gruppen

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine