Overhalingsblinket virker jo fortræffeligt.
Eftersom, at der kun kommer positionslys på cyklen, når denne låses (ellers
ikke), så er kontakten til lang/kort-lys sikkert heller ikke problemet.
Så det virker meget nærliggende, at fejlen ligger i (eller omkring) selve
hovedlyskontakten. Naturligvis står den ikke på OFF, men det lyder som om,
at den "tror" at den skal være det!
Sidder der ikke en: Lights ON-PO-OFF på en sådan svend!? - Tag et nærmere
kig på den!
Start med kontaktrens og massage, denne kontakt er jo ikke den MEST anvendte
kontakt på cyklen, så den trænger måske til lidt "brug"?!
Hvis dette ikke hjælper, så prøv, at komme ind til selve ledningerne til
kontakten.
(1) Sæt selve kontakten på: OFF.
Mål om du kan finde batterispændingen mellem bare een af ledningerne og stel
(naturligvis skal cyklen være ON!).... kan du det!?
(2) Hvis JA: Så sæt kontakten på ON.... kan du finde batterispænding på
een/eller to ledninger mere... kan du det!?
Hvis "nej" i (1) så ligger fejlen længere tilbage (=knækket ledning frem mod
kontakten), hvis "nej" i (2), så er kontakten ødelagt (måske lidt mere
kontakt og masage, kan redde den!?).
Hvis "ja" i begge..... tjaaa, så er det lidt underligt, for så må der vel
være to ledninger, der er knækket på samme tid!
Hilsen
Lars
____________
Fjern NOSPAM fra min E-mail-adresse
MEDMINDRE at du er spammer! - I så fald skal NOSPAM stadig stå i E-mail
adressen!