Spar 15% på din MC-forsikring hos TopDK
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-09-02 17:09

Hej alle,

Jeg har lige talt med en inde hos TopDanmark som fortalte mig at jeg kunne
spare 15% på min motorcykelforsikring (og alle de andre forsikringer jeg har
hos TopDK), hvis jeg melder mig ind i Astma & Allergiforbundet. Et
medlemsskab hos dem koster 150 kroner om året og kræver ikke at man har
allergi eller astma, så det kan godt betale sig.

Derudover kan man spare mere ved at melde sig ind i MC Touring Club (hvis
man er kvalificeret hos dem).

Synes lige jeg ville dele det med jer, der er hos Top Danmark.

Hilsner,
Tony
Divvy '01
http://www.divvy.dk

PS: Jeg ringede for at høre hvad en ny Fazer 1000 ville koste hos dem med 2
års skadefri kørsel. Dommen lød på 20k om året... så det bliver nok ikke til
noget foreløbig.

Fra : Carsten

Dato : 10-09-02 08:14

Så det du egentlig siger er: TopDanmark er nogle total ublu røvere, men
til gengæld giver de rabat på røveriet

Carsten
(snart Tjenestemændenes Forsikring)

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 10-09-02 08:57

Tony Lorentzen wrote:

> Derudover kan man spare mere ved at melde sig ind i MC Touring Club (hvis
> man er kvalificeret hos dem).

Nix, det kan man ikke. Kun een rabatordning ad gangen hos TopDanmark.

-Jacob

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-09-02 09:02

"Jacob Hornemann" <jacobh@hotmail.com> wrote in message

> Nix, det kan man ikke. Kun een rabatordning ad gangen hos TopDanmark.

Øh. Siger du at han har løjet mig op i mit åbne ansigt!? Han skal få ... Oh
well. Der dumper et tilbud ind ad døren her en af dagene, så får vi se.

Desværre er jeg ikke medlem af en eller anden fag-gruppe eller forening som
giver mig gode forsikringsvilkår, så jeg må tage mig til takke med TopDK.

Mvh,

Tony

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 10-09-02 12:43

Hver gang jeg har talt med Topdanmark, har jeg fået at vide at MC Touring Club
rabatten ikke kan kombineres med andre rabatter.
Jeg får nemlig en større rabat gennem mit arbejde, end hvad MCTC kan tilbyde,
men de ville ikke kombinere de to rabatordninger.

-Jacob

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 10-09-02 13:40

Jacob Hornemann <jacobh@hotmail.com> writes:

> [...]
> Jeg får nemlig en større rabat gennem mit arbejde, end hvad MCTC kan tilbyde,
> men de ville ikke kombinere de to rabatordninger.

Jeps, jeg var i samme situation da jeg arbejdede for Terma.
Terma-rabat: 18%, TCMC-rabat: 15%.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 10-09-02 14:55

"så jeg må tage mig til takke med TopDK"

Prøv lige at ringe til et par af de små lokale selskaber, i det amt du bor
i. Man bliver nogen gange overasket.

--
Mvh.
Henrik

Fra : Steen Schmidt

Dato : 10-09-02 16:49

> Øh. Siger du at han har løjet mig op i mit åbne ansigt!?

Tjaa, det er vel cirka hver anden gang man ringer til TopDK at de lyver i
telefonen - det er vist normal praksis dér...

Mvh
Steen