Tossegræsbaneløb i weekenden i Gandrup
Fra : Per M. Pedersen

Dato : 06-09-02 13:13

Hvis nogen måtte have lyst til lidt græsbaneløb som i gamle dage, dog også
med nye ( nyere ) maskiner, så vil et godt udflugtsmål i denne weekend være
til græsbaneløb i Gandrup mellem Ålborg og Hals.

Mads Lund her fra gruppen vil være der til en premiere på den nybyggede GS
500 Classic sidevogn speedwayracer som, vi er en del der forventer, vinder
deres klasse. Ydermere er Claus Rittig også repræsenteret i en yderst potent
Jawa 350 sidevogn speedwayracer som vi også forventer vinder. Nu er det så
op til de herrer at afgøre hvem det bliver.....eller om i har tænkt jer at
lade 1. pladsen til den tidligere alt vindende Moto Guzzi 500. Der findes
kun en vinder!!!!!

Der bliver kørt i så mage forskellige klasser at jeg ikke ka´ hit´u´af´et,
så mød op og se hvad der sker.

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 06-09-02 13:15

"Per M. Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lade 1. pladsen til den tidligere alt vindende Moto Guzzi 500. Der findes

Nå ja, i sidevognsklasserne er der vel to vindere

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Claus Rittig

Dato : 06-09-02 20:22

> [...]
være
> til græsbaneløb i Gandrup mellem Ålborg og Hals.

Rigtig godt udflugtsmål - jeg regner selv med at tage derop!

> Mads Lund her fra gruppen vil være der til en premiere på den nybyggede GS
> 500 Classic sidevogn speedwayracer som, vi er en del der forventer, vinder
> deres klasse.

Den var på rullefelt idag, og yder 40 hypper på baghjulet - som iøvrigt er
ureglementeret...
Desværre bøjede Mads et ribben i et ualmindelig fjollet styrt på
endurosporet i grusgraven i torsdags - han er den eneste jeg kender som kan
styrte selvom det er fladt og går lige ud - så han går nok ikke så meget til
den i svingene som han plejer.

> Ydermere er Claus Rittig også repræsenteret i en yderst potent
> Jawa 350 sidevogn speedwayracer som vi også forventer vinder.

Ja, forvent du bare! Mikkel og jeg har besluttet at løbet er en succes, hvis
vi IKKE bliver taget med en omgang. Forhjulet taber luft, batteriet er
fladt, forgaflen er defekt og så er den møgcykel iøvrigt 10cm for kort.

> eller om i har tænkt jer at
> lade 1. pladsen til den tidligere alt vindende Moto Guzzi 500.

Ja, ja, ja - den Guzzi vinder nu nok igen. De har jo et hemmeligt våben:
Banens eneste sild! Og så ser hun godt ud, så alle drengene vil hellere køre
bagved og nyde udsigten.

> Der bliver kørt i så mage forskellige klasser at jeg ikke ka´ hit´u´af´et,
> så mød op og se hvad der sker.

Navne og numre, så man kan genkende folk:

Motocross Solo.
7 Ole Nielsen (Aalborg Off-Road MC Klub)
9 Claus Rittig (Aalborg Off-Road MC Klub)
10 Mads Lund (Aalborg Off-Road MC Klub)
11 Jan Sørensen (Aalborg Off-Road MC Klub)
12 Lars Henrik Jensen (Aalborg Off-Road MC Klub)

750cc sidevogn.
21 Jan Sørensen og Mads Lund (Aalborg Off-Road MC Klub)

500cc Sport Sidevogn.
43 Jan Sørensen og Mads Lund (Aalborg Off-Road MC Klub)
44 Claus Rittig og Mikkel øhhh... Ved ikke hvad han hedder til efternavn...
(Aalborg Off-Road MC Klub)

Og så gætter jeg helt personligt på at dagens hurtigste mand bliver:
500cc Old Boys Gruppe 2.
32 Jens Henry Nielsen (bror til en vis Kong Hans)

Rittig

Fra : Pein

Dato : 06-09-02 21:34

"Per M. Pedersen" skrev ...
> [...]
være
> til græsbaneløb i Gandrup mellem Ålborg og Hals.

Hvornår er det, sådan lidt mere præcist?

/Pein

Fra : Søren Lindholt

Dato : 06-09-02 22:58

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse > >
> Hvornår er det, sådan lidt mere præcist?

Kræmmermarked og traktortræk starter kl. 9, ræset starter kl 14. iflg.
ww.motorfun.dk
Vi ses!

mvh Søren