Leder du efter AGV hjelm på Sjælland ???
Fra : GRISEN

Dato : 05-09-02 22:37

Tag til Vordingborg....
Jeg har i løbet af de sidste par dage ringet til/besøgt 11 forskellige AGV forhandlere på Sjælland, og den
eneste biks der havde et ordentligt udvalg (incl. topmodellerne i alle størrelser) ligger i Vordingborg.
Det er ca. 110 km fra mit hjem, men de er flinke (også med prisen).

mvh Jan

Fra : SLP/JM

Dato : 07-09-02 04:58

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev i
> Tag til Vordingborg....

Jeg havde for noget tid siden en forespørgsel på det emne...

> Det er ca. 110 km fra mit hjem, men de er flinke (også med prisen).

Kender dem godt, men gad vide, om de er lige så flinke med prisen som ovre i
England? Vi har lige været på ferie derover, hvor jeg fandt en AGV
X-vent til £125, så den købte jeg

--
Susanne

Fra : GRISEN

Dato : 07-09-02 09:26

On Sat, 7 Sep 2002 05:57:33 +0200, "SLP/JM" <Madcat@c.dk> wrote:

>Kender dem godt, men gad vide, om de er lige så flinke med prisen som ovre i
>England? Vi har lige været på ferie derover, hvor jeg fandt en AGV
>X-vent til £125, så den købte jeg

Nej, helt så flinke var de dog ikke.
Jeg overvejede ellers et smut til England af samme årsag, men kunne ikke finde nogen butikker der havde X-Vent
på lager.

Fra : SLP/JM

Dato : 07-09-02 12:24

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev > Jeg overvejede ellers et smut til
England af samme årsag, men kunne ikke finde nogen butikker der havde X-Vent
> på lager.

Jeg købte min hos http://www.motorcyclecity.co.uk , der havde udsalg, da vi
kom forbi.

--
Susanne

Fra : GRISEN

Dato : 09-09-02 19:03

On Sat, 7 Sep 2002 13:24:18 +0200, "SLP/JM" <Madcat@c.dk> wrote:

>Jeg købte min hos http://www.motorcyclecity.co.uk , der havde udsalg, da vi
>kom forbi.

Øv, det havde været rigtig fed information for en uge siden. :-/