Assen 2002
Fra : Brian Wendelbo

Dato : 05-09-02 21:34

I morgen tidlig tager jeg sammen med de resterende fra Fedmule MC til
Assens, for at se SuperBike, og SuperSport... Fååååååååååååååååååååååååååårk
jeg glæder mig. det bliver vidst ikke meget søvn jeg får i nat... Har lige
været nede og vaske, vokse og polere motorcyklen i måneskindsskær... hehe
man er vel motortosse.
Topboksen på 52 ltr, er pakket, så klokken 0600 skal jeg mødes med de andre
ved Shell i Stilling, og så går turen sku sydover, indtil vi rammer Assen..
Jubiiiiiii.
I holland venter en dejlig varm hytte,hvor vi skal sove ca 10 -12 mand, nøj
det bliver hyggeligt.

Med Venlig Hilsen

Brian Wendelbo

"Mennesket er det eneste pattedyr, der er nået så vidt i sin udvikling, at
det må have undervisning i at parre sig."

Fra : Bo Thomsen

Dato : 05-09-02 21:57

> så klokken 0600 skal jeg mødes med de andre
> ved Shell i Stilling,
hvilken....?

> I holland venter en dejlig varm hytte,hvor vi skal sove ca 10 -12 mand, >
nøj det bliver hyggeligt.
i en 8 personers hytte med 3-4 dobbeltsenge???

skummelt
bo th

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-09-02 08:13

Brian Wendelbo wrote ...
> I morgen tidlig tager jeg sammen med de resterende
> fra Fedmule MC til Assens, for at se SuperBike, og
> SuperSport... Fååååååååååååååååååååååååååårk

Er der SBK på Fyn?
Anyhoo god tur - jeg er ikke en skid misundelig...

> hehe man er vel motortosse.

Det bestemmer man selv.

Vi har aldrig kunnet blive 100% enige om hvad der definerer en
motortosse, så det endte med at hvis man selv synes man er motortosse,
så er man en motortosse.

Det er et hastigt voksende broderskab

--
Mikkel
motortosse.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-09-02 14:15

Rigtig god tur. Glæder mig til at hører om den

--
Mvh.
Henrik