Og hvem var det der ævlede om at man hvis ~
Fra : Moller

Dato : 04-09-02 12:24

Hejsa,
Ja, så skete det... skal en tur til Ribe med Mini Armand, for at se på
kværn til ham, så op på Banditten, som snildt kunne skyde en go fart med
sådan 2 lættere overvægtige personer som os...

Alt går fint til Nyborg, og vil holde en pause inde på McD ... men da vi
skal køre igen, Klonk, fodstøtten til bagpasageren falder af ???? Doh. nå
lidt kiggen og det viser sig at en tidligere ejer har skiftet de 2 bolte ud
med 2 som knap lige kan nå , og derved sad fast med lidt under 1mm gevind
??? kejle...

Nå, men op til Silvan, og så opdager vi at det kan man ikke købe hos dem
(Og de siger det er for gør det selv folk puha)... og så sker det der at da
tommy ligge har startet banditten, ryger alt strømmen. ??? lede lede... alle
sikringer er pæne under sadlen... og efter 15-20min, finder vi så
hovedsikringen som sider nede på siden, som er sprunget... hmmm, ny sikring,
strøm igen... trykker på starteren... bøøøøø... startert motor køre, men
ingen gnist... tjekker alle sikringer igen... stik osv... ingen gnist.

Så nu står den sgi på Fyn... og kan ingen steder kommer... Lorte
maskine.

Så det viser jo bare endnu engang at en MZ holder laaaangt bedre, for
min holdt 2 år uden service overhovede før den havde sit første stop... den
her er flot pænt velholdt og det hele, og hva gør den dør ???? og koster
lige 10 gange så meget.

Nå, men jeg for den hjem i morgen, så hvis der er en Bandit 1200 ejer
som vil tjene en gang dåse vand eller andet, så må han/hun meget gerne kigge
forbi i løbet af weekenden, så jeg kan låne vedkommendes CDi boks, så jeg
kan tjekke om det er den som er smuttede på min :(

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi ... hva skulle jeg gøre uden den.
Suzuki GSF 1200 S ... penge æder maskine.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 04-09-02 13:14

Hej Moller

Havde du nu købt en Hornet, som jeg anbefalde så mange gange at jeg var ved
at miste stemmen, ville dette naturligvis ikke have sket. Den kan nemlige
køre 3.000.000.000km uden service p.g.a. den overlegne Honda kvalitet

Ahh, at sparke på en mand der ligger ned er nu det bedste.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Moller

Dato : 04-09-02 14:03

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> wrote in message
> [...]
> køre 3.000.000.000km uden service p.g.a. den overlegne Honda kvalitet
>
> Ahh, at sparke på en mand der ligger ned er nu det bedste.

Yepsen :) og må detsvære indrømme jeg ikke selv er helt "hellig" med den
slags :) men jo, det med Hornetten har kørt lidt i baghovede.... men på den
anden side, anden afjedring osv.. og en løftning, så skulle banditten efter
sigende svinge lige så godt som en CBR600... men bare med langt flere
kræfter, så jeg har nu ikke fortrudt.

hmmm, nogen som ligger inde med en Hayens til bandit 1200 S jeg kan låne
mens jeg vendter de 2-4 uger det tager at få en sendt ????

VH
Lars Molnit

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-09-02 14:43

"nogen som ligger inde med en Hayens til bandit 1200 S"

Tja, du kan vel ikke købe den, da den vel er udsolgt..

Nej, det er ikke fair at sparke til en mand der ligger ned, men kunne ikke
lade være.

--
Mvh.
Henrik (som også er Honda-kører, uden problemer)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-09-02 14:46

Held og lykke med det. Hører gerne når du har fundet fejlen. Måske er det
ikke så slemt endda.

--
Mvh.
Henrik

Fra : Frank

Dato : 05-09-02 07:42

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> [...]
efter
> sigende svinge lige så godt som en CBR600... men bare med langt flere

Aldrig ! Har haft en Bandit og har pt en CBR600. Ligegyldig om du så køber
hele Øhlins rest-lager så får du den ikke til at køre som en CBR. Stellet er
simpelthen for slatten. Så skru lidt ned for ambitionerne

Mvh
/Frank

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 05-09-02 08:26

Moller wrote:

> [...]
> anden side, anden afjedring osv.. og en løftning, så skulle banditten efter
> sigende svinge lige så godt som en CBR600... men bare med langt flere

Det kommer den sgu aldrig til. 44 kilos overvægt (tørvægt i forhold til
CBR600F4) i et ståltrådsstel får man sgu aldrig til at svinge som en CBR. Bare
glem det...

-Jacob

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-09-02 13:51

Moller wrote ...

> Klonk, fodstøtten til bagpasageren falder af ????

*mumle*mumle*bøttejern*mumle*

> ...så jeg kan låne vedkommendes CDi boks, så jeg
> kan tjekke om det er den som er smuttede på min :(

Æv...!

CDI bokse er dyre. Man må da håbe det "kun" er ledningsnettet der er
stået af et sted - selvom det nu kan være svært nok at lokalisere.

Held og lykke :-/

--
Mikkel

Fra : Moller

Dato : 04-09-02 14:06

> *mumle*mumle*bøttejern*mumle*

det startede nu mest med *GGG*.. hæ...hmmm, aaaaaaaarrrrrrrgggggggggg
skide Skruzuki.

> Æv...!
>
> CDI bokse er dyre. Man må da håbe det "kun" er ledningsnettet der er
> stået af et sted - selvom det nu kan være svært nok at lokalisere.

Jeg tjekker alle ledninger osv. når den kommer hjem... derefter skal jeg
ha tjekke spjæld sensoren, som skulle eftersigende give en del knuder med
tændingen.

Hvis det er CDi'en... så må jeg håbe der kan findes en hos en ophugger,
til billige penge (LC racing plejer at hjælpe) .. og så vil jeg tjekke den
gamle igennem, for at se om den kan fikses med lige basal analog viden.

VH
Lars Molnit

Fra : Lars Nielsen

Dato : 04-09-02 21:19

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> det startede nu mest med *GGG*.. hæ...hmmm, aaaaaaaarrrrrrrgggggggggg
> skide Skruzuki.

- Var det ikke nemmere og købe en motorcykel, istedet for det der Skruzuki
bøttejern snavs??
Altså, hvis nu bare du havde købt en Honda istedet...
- Bare nysgerrig.. - Hvad gav du for din "nye" ( Aaerhmm ) skodzuki??
Nåeh, det ku vel være værre... - Det ku vel ha været en Crapasaki...

Held og lykke med dimsen... *SSS

RadioMan - Som sikkert hurtigt kunne måle sådan en elfejl igennem.
- Har du prøvet dødemandsknappen??

Fra : Moller

Dato : 05-09-02 09:11

> - Var det ikke nemmere og købe en motorcykel, istedet for det der
Skruzuki
> bøttejern snavs??
> Altså, hvis nu bare du havde købt en Honda istedet...

Så havde jeg fået en maskine som ikke yder hva de lover fra fabrikken :)
jo jo, de har vær deres fordele og ulemper :)

> - Bare nysgerrig.. - Hvad gav du for din "nye" ( Aaerhmm ) skodzuki??

77 kilo... så det er nu ik så galt som det ku ha været...

> Nåeh, det ku vel være værre... - Det ku vel ha været en Crapasaki...

hmmm, ja, det har vi jo set en del om på det sidste *GGG*

> Held og lykke med dimsen... *SSS
>
> RadioMan - Som sikkert hurtigt kunne måle sådan en elfejl igennem.
> - Har du prøvet dødemandsknappen??

Yepsen... dødmandsknappen osv... men nu har jeg endelig diagrammet med
farvekoderne, så nu for vi af se :)

VH
Lars Molnit

Fra : Morten Juel

Dato : 04-09-02 15:31

Hejsa moller

av det var da trist.. vil du købe en kawa ?? )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 20000,- !** http://StarChild.dk
DR350SET - http://StarChild.dk