Annoncer på MC-basen?
Fra : Jens Didriksen

Dato : 03-09-02 14:49

Hvordan i alverden indtaster I annoncer på MC-basen efter DBA har overtaget
kontrollen?

Jeg har forsøgt via indtastmodulet på DBA, men dette sender kun beskeden
videre til DBA-basen - ikke MC-basen?

Jeg har skrevet og spurgt dem om hvordan man gør, men de har selvfølgelig
aldrig svaret mig.

Hjælp, please... :-/

Jens

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 03-09-02 15:27

> [...]
> videre til DBA-basen - ikke MC-basen?
>
> Jeg har skrevet og spurgt dem om hvordan man gør, men de har selvfølgelig

Ved det ikke..........;>(

Men hvis du får et svar så post det lige i NG`eren, ikke...............

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 03-09-02 16:16

Hej Dan

Så vidt jeg har forstået er det Den Blå der har overtaget MC-basen. Og som
jeg har forstået det, er fremtiden Den Blå Avis.

Jeg ville sende en mail til DBA - de plejer at være ok til at svarer!

Hans

Fra : Jørgen Winther

Dato : 03-09-02 21:08

"D@n Dethlefsen" <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> wrote in message
> overtaget

gå ind på www.mc-basen.dk, klik på "Annoncer" - det øverste og største
menupunkt. Så er du i gang!

Husk lige, at hver gang du har været inde at rette (sker samme sted), skal
du vedhæfte billedet igen, da det ellers forsvinder!

--
Jørgen
Triumph Trophy 1200 - til salg!

Fra : Jens Didriksen

Dato : 04-09-02 18:27

> gå ind på www.mc-basen.dk, klik på "Annoncer" - det øverste og største
> menupunkt. Så er du i gang!

Vel er jeg ej...

Jeg bliver jo guidet tilbage til DBA hvor jeg ikke kan finde MC-base afd.
igen.

Jeg får følgende tekst når jeg forsøger at indtaste i MC-basen under
Annoncer:

"Du ønsker at indrykke en annonce som privat bruger.

I forbindelse med omlægning af mc-basen skal alle private fremover indrykke
annoncer via indrykningsmodulet på www.dba.dk "

.... og så er jeg tilbage ved udgangspunktet: HVOR på DBA er det der
indrykningsmodul??? Er det blot det almindelige DBA modul man skal anvende
og i så fald: hvordan ved de om MC'en skal placeres under Custom, Sport
eller noget helt 3'de...???

Snak lige om totalt uanvendelig webdesign!

Jens

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 04-09-02 21:13

> [...]
> eller noget helt 3'de...???
>
> Snak lige om totalt uanvendelig webdesign!

Som jeg forstår er meningen vel bare, at man ikke kan indrykke på mc-basen
mere, da den er i færd med at blive nedlagt. Det er derfor ligegyldigt med
sport, custom etc, da dba ikke muliggør søgning efter disse kriterier.
Det du omtaler synes jeg egentlig er fint design, den store fejl er vel at
der vistnok stadig er nogen, der kan indrykke på mc-basen, selvom den er ved
at blive lukket.
At mc-basen så var et federe mc site, end dba nogensinde bliver, er så en
helt anden sag....
mvh
Anders O

Fra : Jens Didriksen

Dato : 05-09-02 14:58

> [...]
> mere, da den er i færd med at blive nedlagt. Det er derfor ligegyldigt med
> sport, custom etc, da dba ikke muliggør søgning efter disse kriterier.

OK - hvordan kan det så være at jeg i dag kan søge på Yamaha/Custom og der
finde flere mc-er der er lagt ud på mc-basen den 05-09-02 ...?

Er datoerne blot nogle fiktive datoer eller er der virkelig tale om
udlægning af nye salgs-mc'er?

Jeg må indrømme at jeg ikke fatter en klap af hvad der foregår på den
base...

> [...]
> at blive lukket.
> At mc-basen så var et federe mc site, end dba nogensinde bliver, er så en

Jeg syntes at mc-basen er sej nok - det er DBA's overtagelse af mc-basen og
den efterfølgende mangelfulde struktur/forklaring på hvad der sker der piner
mig.

Jens

Fra : Jens Arnfast

Dato : 06-09-02 13:36

On Thu, 5 Sep 2002 15:58:09 +0200, "Jens Didriksen"
<jens@didriksen.dk> wrote:
[snip]
>Jeg syntes at mc-basen er sej nok - det er DBA's overtagelse af mc-basen og
>den efterfølgende mangelfulde struktur/forklaring på hvad der sker der piner
>mig.

Netop derfor har vi gang i et lille projekt med at lave et nyt gratis
mc køb/salg site

--
-jens

"Me no internet, only janitor, me just wax floors."