/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Kølig morgen - 10 heste mere ?
Fra : Frank


Dato : 03-09-02 08:41


Her til morgen da jeg kørte på arbejde var der kun 11 grader og hold da kæft
hvor var der markant forskel fra den sidste måneds hedebølge.

CBR'en trak væsentlig bedre og var svær at holde nede i 1. og 2. gear. Jeg
vil skyde på 10-20 % mere power.

Har det noget med dysningen af gøre eller er der bare så stor forskel mellem
en kold morgen og en hed sommerdag ? Nu kan jeg jo godt selv regne ud at
kold luft indeholder flere ilt-molekyler end varm, men jeg havde ikke regnet
med at det kunne mærkes på en gadecykel.

Hvad er jeres erfaringer ?

/Frank
CBR600



 
 
Ukendt (03-09-2002)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-09-02 09:24


En motors effekt afhænger af mange ting, men når man måler effekt korrigere
man efter nogle normer. Heri indgår lufttryk og lufttemperatur.

hvis du har 100 hk efter DIN normen, er dette målt ved 20c og 1013 mb

hvis vi nu siger at der var et lidt lavt lufttryk 1000mb og 30c da det var
varmt, så vil det iflg normen betyde at den målte effekt skal justeres op
med 3.0 % hvilket betyder at den faktisk kun ydede 97HK da det var varmt.

Idag er trykket 1030mb, og det var 10 grader. Denne luftmasse giver iflg
normen et tilskud på 3.3% hvilket betyder at din 100hk motor ydede 103.3 hk
imorges.

Forskellen imellem 103.3 og 97 er 6%. Så det burde vel kunne mærkes.

Hilsen

Jesper Ankersen
www.dynomet.dk








Armand (06-09-2002)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 06-09-02 21:55


jesper ankersen <jaATdynometDOTdk> skrev i en
news:3d7471bd$0$59331$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> En motors effekt afhænger af mange ting, men når man måler effekt
korrigere
> man efter nogle normer. Heri indgår lufttryk og lufttemperatur.

Jeg fik engang forklaret at luftfugtigheden tillige havde sit at sige -
Luft udvider sig op til 700 gange ved forbrændingen, hvor faste stoffer
(á vand!) udvides med op til 7000 gange!

--
Armand.



RpR (06-09-2002)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 06-09-02 22:52

> Jeg fik engang forklaret at luftfugtigheden tillige havde sit at sige -
> Luft udvider sig op til 700 gange ved forbrændingen, hvor faste stoffer
> (á vand!) udvides med op til 7000 gange!

Jeg ved at en del tankstationer har vand i deres diesel, da det får motoren
til at forurene mindre og rent faktisk giver ydelsen et nøk opad. Ville da
ikke undre mig om det var muligt med benzinmotorer også.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--



TA (09-09-2002)
Kommentar
Fra : TA


Dato : 09-09-02 23:11


"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message
news:3d792377$0$27680$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg ved at en del tankstationer har vand i deres diesel, da det får
motoren
> til at forurene mindre og rent faktisk giver ydelsen et nøk opad. Ville da
> ikke undre mig om det var muligt med benzinmotorer også.

Er du sikker på det? Kilde?

Hvorfor er brændstoffiltre på diesel-motorer da udstyret med en
vandudskiller ?

Ifølge EU-normen for diesel (EN 590) er der grænser for hvor meget vand der
må være i diesel nemlig: Max 150 mg/kg (~150 ppm), se fx
<http://192.38.242.125/produkt/docs/31.PDF>.

Mener iøvrigt det er en dårlig ide at blande alkohol i diesel for evt at
emulgere kondens-vand da alkoholen ødelægger dieselens smørende egenskaber
og dermed evt ødelægger brændstofpumpen ... $$$

--
TA



RpR (10-09-2002)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 10-09-02 06:27

> Er du sikker på det? Kilde?

Jeg er ikke sikkert, men mindes om at have læst det på en nyhedsside af en
art, hvilken kan jeg dog ikke huske :/

> Hvorfor er brændstoffiltre på diesel-motorer da udstyret med en
> vandudskiller ?

Det må du ikke spørge mig om =)
Diesel motorer er normalt ikke noget jeg vil gøre mig klog på, men når jeg
nu alligevel havde hørt noget så..

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--



Preben Riis Sørensen (11-09-2002)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 11-09-02 00:32

> > Hvorfor er brændstoffiltre på diesel-motorer da udstyret med en
> > vandudskiller ?
>
> Det må du ikke spørge mig om =)
> Diesel motorer er normalt ikke noget jeg vil gøre mig klog på, men når jeg
> nu alligevel havde hørt noget så..
>
> --
>
> - RpR


Fordi de går dårligt på e n e vand.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk



TA (13-09-2002)
Kommentar
Fra : TA


Dato : 13-09-02 13:43


"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message
news:3d7d82a8$0$30551$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg er ikke sikkert, men mindes om at have læst det på en nyhedsside af en
> art, hvilken kan jeg dog ikke huske :/

OK.

--
TA



GERT BO THORGERSEN (07-09-2002)
Kommentar
Fra : GERT BO THORGERSEN


Dato : 07-09-02 06:50


Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:alb59a$8ih$13@news.cybercity.dk...
>
> jesper ankersen <jaATdynometDOTdk> skrev i en
> news:3d7471bd$0$59331$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > En motors effekt afhænger af mange ting, men når man måler effekt
> korrigere
> > man efter nogle normer. Heri indgår lufttryk og lufttemperatur.
>
> Jeg fik engang forklaret at luftfugtigheden tillige havde sit at sige -
> Luft udvider sig op til 700 gange ved forbrændingen, hvor faste stoffer
> (á vand!) udvides med op til 7000 gange!
>
> --
> Armand.
>
>
Jeg læste en gang at man netop brugte lidt vandindtag i indsugningen, måske
i Cars and Cars Conversion, idet dette resulterer i en nedkøling af motoren
idet det vandet jo vil fordampe straks når det kommer ind i cylinderen -
altså før forbrændingen starter - og til fordampning/kogning af vand bruges
der jo megen varme. Ellers bruger man jo mere normalt trykluft indblæsning
til korte kølingsperioder; man brugte det om nødvendigt under krigen til
flyvere som skynde sig hurtigt væk fra forfølgelse, og havde da nok til en ½
times brug (naturligvis bestemt af mængden/tiden) I artiklen var det
naturligvis også nævnt at man skulle huske at stoppe vandtilførselen for
køretøjet blev parkeret da der jo ellers ville starte rustdannelse i den
kolde motor.

Mvh. Gert Thorgersen



Armand (07-09-2002)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 07-09-02 13:10


GERT BO THORGERSEN <gert.thorgersen@get2net.dk> skrev i en
news:1Mge9.4$Hy1.332@news.get2net.dk...
>
> Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:alb59a$8ih$13@news.cybercity.dk...
> >
> >
> > Jeg fik engang forklaret at luftfugtigheden tillige havde sit at
sige -
> > Luft udvider sig op til 700 gange ved forbrændingen, hvor faste
stoffer
> > (á vand!) udvides med op til 7000 gange!
> Jeg læste en gang at man netop brugte lidt vandindtag i indsugningen,
idet dette
> resulterer i en nedkøling af motoren idet det vandet jo vil fordampe
straks når det
> kommer ind i cylinderen - altså før forbrændingen starter - og til
> fordampning/kogning af vand bruges der jo megen varme.

Jup!
Men fugtighed der befinder sig i luften er jo i forvejen i dampform!
Hvordan det så skulle kunne udvides videre ved forbrænding står over min
viden og jeg har blot valgt at tage sagen til mig, eftersom jeg fik det
forklaret af en kemi-ingeniør.

> Ellers bruger man jo mere normalt trykluft indblæsning
> til korte kølingsperioder; man brugte det om nødvendigt under krigen
til
> flyvere som skynde sig hurtigt væk fra forfølgelse, og havde da nok
til en ½
> times brug (naturligvis bestemt af mængden/tiden)

Hvorfor brugte fjenden så ikke sin trykluft til at hænge på med?
Problemet med forbrændingsmotorerne på WW2's fly, er det samme som man
allerede kan registrere når bilen med campingvognen efter kæmper sig
over et alpepas: Luften bliver tynd og iltfattig efterhånden som man
stiger, og derfor var brug af kompressorer udbredt imod krigens
slutning - Tyskerne havde faktisk en lille tomotores bomber, som man
monterede en ekstra motor i kroppen af, kun til at trække en kæmpe
kompressor der skulle føde de to originale motorer!

--
Armand.



GERT BO THORGERSEN (07-09-2002)
Kommentar
Fra : GERT BO THORGERSEN


Dato : 07-09-02 14:42


Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:alcrb9$2ku3$3@news.cybercity.dk...
>
> Men fugtighed der befinder sig i luften er jo i forvejen i dampform!
> Hvordan det så skulle kunne udvides videre ved forbrænding står over min
> viden og jeg har blot valgt at tage sagen til mig, eftersom jeg fik det
> forklaret af en kemi-ingeniør.
>
Ved at fylde vand ind i indsugningen opnår man jo at kunne få langt mere end
100% luftfugtighed og derved mere køling end luftfugtig luft kan præstere.
Altså svarende til f.eks. 5 ml vand hældt ind i forbrændingskammeret under
indsugningen, uafhængig af hvad der ellers er af vand i den indsugede luft.

> Hvorfor brugte fjenden så ikke sin trykluft til at hænge på med?

Mere korrekt var det vist bombeflyene som man benyttede metoden med at have
lattergas med i som reserve. Det var derfra det kom at man efter krigen i
USA begyndte at bruge lattergas til kvartmiles med biler.

> Problemet med forbrændingsmotorerne på WW2's fly, er det samme som man
> allerede kan registrere når bilen med campingvognen efter kæmper sig
> over et alpepas: Luften bliver tynd og iltfattig efterhånden som man
> stiger, og derfor var brug af kompressorer udbredt imod krigens
> slutning - Tyskerne havde faktisk en lille tomotores bomber, som man
> monterede en ekstra motor i kroppen af, kun til at trække en kæmpe
> kompressor der skulle føde de to originale motorer!
>
> Armand.
>
Jeg er så dårlig til at huske navne efter et kraniebrud ved et
motorcykeluheld i 1974, så derfor kunne jeg ikke umiddelbart huske hvad den
berømte mand hed der vist fandt på det med vand, ihvertfald viste at med
vand kunne man var grænsen for de maksimale Hk pr volumenenhed langt større
end man da troede; ved vandpåfyldning øgedes bl.a. grænsen for detonation.
Men det var altså H. Ricardo, som i bogen "The High-Speed Internal
Combustion Engine" før i 1930 skrev om dette og viste direkte grafiske
kurver om max Hk. Der er bl.a. et 3 sider kapitel derom - "Water injektion"
i bogen af Hugh MacInnes: "Turbochargers" som jeg købte sidst i 1970érne.

Mvh. Gert Thorgersen



Preben Riis Sørensen (08-09-2002)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 08-09-02 00:32


Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
news:alb59a$8ih$13@news.cybercity.dk...
>
> jesper ankersen <jaATdynometDOTdk> skrev i en
> news:3d7471bd$0$59331$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > En motors effekt afhænger af mange ting, men når man måler effekt
> korrigere
> > man efter nogle normer. Heri indgår lufttryk og lufttemperatur.
>
> Jeg fik engang forklaret at luftfugtigheden tillige havde sit at sige -
> Luft udvider sig op til 700 gange ved forbrændingen, hvor faste stoffer
> (á vand!) udvides med op til 7000 gange!
>
> --
> Armand.
>
>

Der er to forklaringer mere der kan bruges. Den ene er at kold luft er
tættere = mere ilt pr. rumfang. Dette vil kun gavne motorer der til daglig
får for meget benzin. Den anden er, at en exoterm proces går hurtigere hvis
der er kolde udgangsprodukter. Dette vil kun være rigtigt indenfor de
temperaturer hvor fordampning af benzin og antændelse ikke påvirkes
negativt. Og den tredie er at tro flytter bjerge, jeg tilhører de rettroende

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk



Jonas Holt (08-09-2002)
Kommentar
Fra : Jonas Holt


Dato : 08-09-02 08:13

> Jeg fik engang forklaret at luftfugtigheden tillige havde sit at sige -
> Luft udvider sig op til 700 gange ved forbrændingen, hvor faste stoffer
> (á vand!) udvides med op til 7000 gange!

Vand -> damp svarer til ca. 1700 gange under samme tryk. Jeg ved ikke lige
med luft, men jeg tror ikke på 700 gange.

mvh
Jonas Holt & CBR600F2



Preben Riis Sørensen (08-09-2002)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 08-09-02 22:58


Jonas Holt <jholt@nordenSTREGfjords.dk> skrev i en
news:3d7af865$0$87324$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Jeg fik engang forklaret at luftfugtigheden tillige havde sit at sige -
> > Luft udvider sig op til 700 gange ved forbrændingen, hvor faste stoffer
> > (á vand!) udvides med op til 7000 gange!
>
> Vand -> damp svarer til ca. 1700 gange under samme tryk. Jeg ved ikke lige
> med luft, men jeg tror ikke på 700 gange.
>
> mvh
> Jonas Holt & CBR600F2
>
>

Det tænkte jeg ikke lige over, men det må rigtigt nok være af mere beskeden
art, altså det antal gange totaltemperaturen stiger ved
forbrændingstemperaturen.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk



GERT BO THORGERSEN (07-09-2002)
Kommentar
Fra : GERT BO THORGERSEN


Dato : 07-09-02 07:02

Kan du ikke vise mig udregningerne, for refleksmæssigt får jeg det til
større værdier end dem du får, og istedet for at søge i mine mange bøger er
det lettere at spørge dig. Og jeg er meget interesseret i at udregne det
korrekt.

Jeg gjorde refleksmæssigt således for højere tryk (1030 contra 1013) og
lavere temperatur (10 contra 20) og 100 Hk:

(1030/1013) * ((273+20)/(273+10)) * 100 Hk = 105,3 Hk => +
5,3 %

I håb om svar med den korrekte udregning.

Mvh. Gert Thorgersen

jesper ankersen <jaATdynometDOTdk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d7471bd$0$59331$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> En motors effekt afhænger af mange ting, men når man måler effekt
korrigere
> man efter nogle normer. Heri indgår lufttryk og lufttemperatur.
>
> hvis du har 100 hk efter DIN normen, er dette målt ved 20c og 1013 mb
>
> hvis vi nu siger at der var et lidt lavt lufttryk 1000mb og 30c da det var
> varmt, så vil det iflg normen betyde at den målte effekt skal justeres op
> med 3.0 % hvilket betyder at den faktisk kun ydede 97HK da det var varmt.
>
> Idag er trykket 1030mb, og det var 10 grader. Denne luftmasse giver iflg
> normen et tilskud på 3.3% hvilket betyder at din 100hk motor ydede 103.3
hk
> imorges.
>
> Forskellen imellem 103.3 og 97 er 6%. Så det burde vel kunne mærkes.
>
> Hilsen
>
> Jesper Ankersen
> www.dynomet.dk
>
>
>
>
>
>
>



Thomas Jensen (03-09-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen


Dato : 03-09-02 09:43

> Her til morgen da jeg kørte på arbejde var der kun 11 grader og hold da
kæft
> hvor var der markant forskel fra den sidste måneds hedebølge.

min XJ600s gik også noget bedre end i hedebølgen, så du er ikke den eneste


Thomas Jensen
XJ600s div




Morten Juel (03-09-2002)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 03-09-02 10:02

Min DR350 trak fra en Gixxxer 1300 ))
mvh
Morten



Tony Lorentzen (03-09-2002)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 03-09-02 10:31

"Morten Juel" <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> wrote in message
news:3d74797c$0$16826$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> Min DR350 trak fra en Gixxxer 1300 ))

In your dreams! HAhaahahhaha

Jeg må få set den DR'er... Hvornår er der "samling" et eller andet sted
indenfor nærmeste fremtid?

Tony



Morten Juel (03-09-2002)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 03-09-02 13:13

> In your dreams! HAhaahahhaha
hehe yes yes )

> Jeg må få set den DR'er... Hvornår er der "samling" et eller andet sted
> indenfor nærmeste fremtid?
næste gang er vel stevns tror jeg.. om 14 dage.

Mvh
Morten



Dennis Hellan Peders~ (03-09-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Hellan Peders~


Dato : 03-09-02 15:21


"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse
news:al1vgs$2imo$1@news.cybercity.dk...
> "Morten Juel" <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> wrote in message
> news:3d74797c$0$16826$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> > Min DR350 trak fra en Gixxxer 1300 ))
>
> In your dreams! HAhaahahhaha
>
> Jeg må få set den DR'er... Hvornår er der "samling" et eller andet sted
> indenfor nærmeste fremtid?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

2. Søndag i måneden ved Slagelse lystskov ved den gamle restaurant
Arnehavehus, Skovvejen 85, Slagelse Lystskov, 4200 Slagelse. God mad og god
natur. Fra april til oktober.



--
Hilsen
Dennis Pedersen
Yamaha XJ 600 S ( Mens jeg venter på en Suzuki Bandit 1200S, eller GSX 1400,
eller en Yamaha XJR 1300





Frandsen (03-09-2002)
Kommentar
Fra : Frandsen


Dato : 03-09-02 23:08



Dennis Hellan Pedersen skriver:

> (mens han drømmer om bundtræk i rigelige mængder!!!) )
>
> --
> Hilsen
> Dennis Pedersen
> Yamaha XJ 600 S ( Mens jeg venter på en Suzuki Bandit 1200S, eller GSX 1400,
> eller en Yamaha XJR 1300


Mikkel Christensen (03-09-2002)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 03-09-02 10:39

Morten Juel wrote ...
> Min DR350 trak fra en Gixxxer 1300 ))

Var den løbet tør for benzin...?

--
Mikkel

Anders Thorup (03-09-2002)
Kommentar
Fra : Anders Thorup


Dato : 03-09-02 11:44



"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> wrote in message
news:01c2532e$90449550$830c12ac@pc4814...
> Morten Juel wrote ...
> > Min DR350 trak fra en Gixxxer 1300 ))
>
> Var den løbet tør for benzin...?
>

Mon ikke det var ud over Lars Tyndskids marker, du kørter fra den gixxer???

--
MVH
Anders Thorup
--
"A bird without wings can't fly"
Skruzuki GSX250E '82



Morten Juel (03-09-2002)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 03-09-02 13:14

> > Var den løbet tør for benzin...?
> >
>
> Mon ikke det var ud over Lars Tyndskids marker, du kørter fra den
gixxer???
haha gad vide hvorn den ville klare sig på en mark )

Mvh
Morten



Morten Dahl \(FJERN ~ (03-09-2002)
Kommentar
Fra : Morten Dahl \(FJERN ~


Dato : 03-09-02 13:40


"Morten Juel" <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3d74a663$0$16824$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> > > Var den løbet tør for benzin...?
> > >
> >
> > Mon ikke det var ud over Lars Tyndskids marker, du kørter fra den
> gixxer???
> haha gad vide hvorn den ville klare sig på en mark )
>

Ved ikke hvordan en 1300 klarer sig, men min 600 var ikke sjov at have med
at gøre... jeg tror jeg råbte og skreg af lau i 3 timer (den tid det tog at
gøre den ren)

Spasseren skulle vise vej, ned af grusveje og mindre og mindre, ja tilsidst
mark-stier. for så at ende blindt ved en mark..

Men samtidigt mente han kun der var 800-1000m over marken, og alternativet
var de her 8-9KM markvej.. så jeg var så dum at gå med på ideen

Da vi havde kørt såen cirka 3km, på marker var jeg altså SUR, men vupti
sluttede marken. og vi holdt guddødme på en strand.. fårk hvor mistede jeg
besindelsen der.. 2km og en meget stejl skrænt senere kom vi op på en
grusvej..

Morale: lad aldrig Lau vise vej

-
Morten Dahl



Morten Juel (03-09-2002)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 03-09-02 13:43

[snip en masse forkert kørsel ]
var jeg altså SUR, men vupti
> sluttede marken. og vi holdt guddødme på en strand.. fårk hvor mistede jeg
> besindelsen der.. 2km og en meget stejl skrænt senere kom vi op på en
> grusvej..
haha bliver du sur når du ikke kan finde vej ?? ej det vidste jeg ikke
)))

Mvh
Morten



Morten Dahl \(FJERN ~ (03-09-2002)
Kommentar
Fra : Morten Dahl \(FJERN ~


Dato : 03-09-02 14:00


"Morten Juel" <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3d74ad34$0$16824$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> [snip en masse forkert kørsel ]
> var jeg altså SUR, men vupti
> > sluttede marken. og vi holdt guddødme på en strand.. fårk hvor mistede
jeg
> > besindelsen der.. 2km og en meget stejl skrænt senere kom vi op på en
> > grusvej..
> haha bliver du sur når du ikke kan finde vej ?? ej det vidste jeg ikke
> )))


Hey der var jeg ikke sur, bare lettere misfornøjet.

Men han er en spasser af en navigatør!!!

-
Morten Dahl



Pein (03-09-2002)
Kommentar
Fra : Pein


Dato : 03-09-02 20:24

Det lyder som om Lau kunne blive en glimragende stifinder i Aalborg Offroad
MC Klub.
Jeg synes problemet ofte er, at bedst som man har fundet en herlig skovvej,
kommer man alt for hurtigt til noget asfalt igen.

/Pein
Honda TransAlp (fin til både grusveje og asfalt)
Yamaha DT125R (fin til rigtigt terræn, nederen på motorvej)



SmaRTrxxv (03-09-2002)
Kommentar
Fra : SmaRTrxxv


Dato : 03-09-02 15:52


"Morten Juel" <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3d74a663$0$16824$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> > > Var den løbet tør for benzin...?
> > >
> >
> > Mon ikke det var ud over Lars Tyndskids marker, du kørter fra den
> gixxer???
> haha gad vide hvorn den ville klare sig på en mark )
>
Nok bedre end man lige tror.
Jeg har flere gange set politiet ligge og fræse rundt i et øvelsesterræn på
deres BMW K100'er !!! Med forbløffende godt resultat...

Thore



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177520
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408659
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste