Salg, afmelding og forsikring.
Fra : Torben T.

Dato : 31-08-02 14:46

Hej Gruppe.

Jeg har lige solgt min motorcykkel og ejeren har ikke afmeldt forskringen
efter de 3 uger som han skulle.

Hvad kan jeg nu stille op ?

Fra : Jørgen Winther

Dato : 31-08-02 14:49

"Torben T." <torben@vxd.dk> wrote in message
> Hej Gruppe.
>
> Jeg har lige solgt min motorcykkel og ejeren har ikke afmeldt forskringen
> efter de 3 uger som han skulle.
>
> Hvad kan jeg nu stille op ?

Efter at have kontaktet ham, og forsøgt derigennem af lave en aftale med
ham, kan du kontakte politiet, der så tager ud og piller nummerpladen af
cyklen.

--
Jørgen
Triumph Trophy 1200 - til salg!

Fra : Kristian Krautwald

Dato : 31-08-02 17:24

In newsgroup dk.fritid.motorcykel wrote, Jørgen Winther, this, the Sat,
31 Aug 2002 15:48:45 +0200:

Hello Jørgen Winther,

>Efter at have kontaktet ham, og forsøgt derigennem af lave en aftale med
>ham, kan du kontakte politiet, der så tager ud og piller nummerpladen af
>cyklen.

Nej, du skal blot afmelde din forsikring hos din forsikringsselskab, og
fortælle det hos Motorkontoret.

Kristian Krautwald <kristian@krautwald.dk>
http://www.krautwald.dk

Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 31-08-02 18:02

Hej "TorbenT"

Kort sagt det nemmeste er at samle gutterne og så få fat i et 10# fra alfa,
og så ellers bare vise hvem der bestemmer !. :)