S: Omregistrering.
Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 27-08-02 21:31

Hvilke papirer skal man bruge i forbindelse med en omregistrering. Jeg har
lige købt en MC, og vi blev enige om at jeg får den omregistreret på
motorkontoret først, og han modtager pengene bagefter, når jeg henter
mc'en.
Jeg har fået hans registreringsattest og synsrapport med, men nu kommer jeg
i tvivl om de også kræver at se en slutseddel. Den har vi nemlig ikke
skrevet under endnu(pga at han stadig har mc og jeg har pengene).
Kort sagt: Er registreringspapire og synsrapport nok til at omregistrere en
mc?

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Chrille

Dato : 27-08-02 21:36

> Kort sagt: Er registreringspapire og synsrapport nok til at omregistrere
en
> mc?
>
> --
> Rune D. Jørgensen

Jep
Jeg har lige fået omregistreret en, og det var det eneste de ville ha'

Mvh
Christer

Fra : wheeler

Dato : 27-08-02 21:41

"Chrille" <chrille@chrille.dk> skrev i en meddelelse
> en

Nu da du allerede har fået reg.attesten, behøver du jo ikke at betale
Det er jo et slags "ihændehavebevis" - og hvis du allerede på nuværende
tidspunkt har cyklen - så tror jeg egentlig bevisbyrden for at du ikke har
betalt for cyklen er hos sælger

Jeg joker selvfølgelig, men jeg kunne ALDRIG finde på at aflevere
reg.attesten uden at få mine penge!

Wheeler

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 27-08-02 21:47

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> lagde en arm i

> [...]
> nuværende tidspunkt har cyklen - så tror jeg egentlig bevisbyrden for
> at du ikke har betalt for cyklen er hos sælger

Nu har jeg jo som sagt ikke motorcyklen...men jeg ved hvor den står!

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 27-08-02 21:49

"Chrille" <chrille@chrille.dk> lagde en arm i

> Jep
> Jeg har lige fået omregistreret en, og det var det eneste de ville ha'

Ok, tak for hjælpen, det er for resten en mc magen til din chrille. Kan
slet ikke vente til på fredag hvor jeg henter dyret.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Morten Juel

Dato : 27-08-02 21:59

du skal til en omreg bruge følgende:

1. reg bevis
2. forsikrings bevis
3. en helvedes masse tolmod hvis man bor i næstved )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 20000,- !** http://StarChild.dk

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 27-08-02 22:02

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> lagde en arm i

> du skal til en omreg bruge følgende:
>
> 1. reg bevis
> 2. forsikrings bevis

Efter at have snuset lidt rundt på www.politi.dk kan jeg se at du har ret.
Det var godt jeg ikke brugte tid på at stå i kø for at få det at vide. Jeg
må altså vente med at omregistrere til jeg har fået en forsikring.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Chrille

Dato : 27-08-02 22:44

> [...]
> Det var godt jeg ikke brugte tid på at stå i kø for at få det at vide. Jeg
> må altså vente med at omregistrere til jeg har fået en forsikring.

Ups, ja.. det med forsikringen smuttede lige

Men tillykke med cyklen, jeg er ihvertfald superglad for min )

/Christer

Fra : Erik

Dato : 27-08-02 23:04

"Rune D. Jørgensen" <Rune_dahl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det var godt jeg ikke brugte tid på at stå i kø for at få det at vide. Jeg
> må altså vente med at omregistrere til jeg har fået en forsikring.

Du behøver ikke vente.....du henter bare et forsikringsbevis hos det selskab
hvor du vil tegne forsikring.
Det tager 2 minutter at få det udleveret.
Held og lykke
Erik

Fra : Miki

Dato : 27-08-02 21:56

Hej Rune.
Ud over de nævnte papirer, skal du også have et forsikringsbevis for at få
omregistreret mc.en.

Bent.