Superbike i Tyskland/Oschersleben
Fra : Jens_B_Rasmussen

Dato : 27-08-02 14:15

Hej

Ja nu kiksede det med MotoGP i Brno pga. den pokkers regn.

Men jeg smutter i stedet til Oschersleben og ser Superbike men har et
par sprøgsmål inden afgang.

Umiddelbart kan man ikke bestille billetter på deres hjemmeside - nogen
som ved hvor henne man så gør det ?
og hvad er den letteste vej dertil ?

Mvh

Jens B. Rasmussen

http://www.kandu.dk/

Fra : Steffen Voss Winkler

Dato : 27-08-02 14:33

Billetter ved jeg ikke..... men den letteste vej fra Kbh (især under hensyn
til "Østtyske" vej forhold):

Rødby, Hamburg, Lüneburg, (hovedvej til) Braunschweig, (autobahn imod)
Magdeburg, drej af ved nr. 66 Eilsleben og så sydpå af småveje til
Oschersleben.

Suveræn bane som tilskuer... glæd jer !

Steffen
SL1000 LeoVinci

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-02 20:17

Steffen Voss Winkler wrote:

> Suveræn bane som tilskuer... glæd jer !

....Og *meget* suveræn at køre på selv

Vhm
Claus

Fra : Steffen Voss Winkler

Dato : 27-08-02 21:11

"Claus Bernth" <news.inet.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ...Og *meget* suveræn at køre på selv
>
> Vhm
> Claus

Ja, det kan jeg jo ikke udtale mig om..... ikke at jeg ikke gerne ville
kunne....

Steffen
<grøn af misundelse>

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-02 21:20

Steffen Voss Winkler wrote:
> "Claus Bernth" <news.inet.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Steffen
> <grøn af misundelse>

Det er ellers ligetil at komme til det

Der er gerne 2-4 arrangementer om året hvor man kan få et par dage i
træk. Jeg var der i Maj hvor jeg kørte 3 hele dage - og det var
fantastisk! Endnu mere fantastisk var det at se hvor langt man er fra at
køre superbike tider De kørte 1:27 sidste år og min bedste tid var
vistnok 1:43 ( Men det er stadigvæk *skide skægt*

Vh,
Claus

Fra : Christian Jonassen

Dato : 28-08-02 18:05

Også mine ord. Klart den fedeste bane jeg har set ræs på, man kan se rundt
regnet 80% af banen hele tiden...

Christian

Steffen Voss Winkler <svjepsen@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:I8La9.23873$ww6.2395207@news010.worldonline.dk...