Suzuki XF650 erfaringer efterlyses ?
Fra : Jens

Dato : 26-08-02 21:38

Hej Gruppe

Jeg poster dette på vegne af en af mine venner, som af en eller anden grund
godt kan læse men ikke poste...:

Jeg er tæt på at købe en Suzuki XF650, årgang 2000 (enduro-model). Da jeg
ikke har kunnet finde særlig meget litteratur om den vil jeg gerne have
Nyhedsgruppens hjælp. Er der nogle der er gode eller dårlige erfaringer med
denne MC ? Er den pålidelig, er det nemt at skaffe reservedele, er den
eftertragtet (så man kan sælge den igen uden for meget værditab), osv. ?

Jeg skal bruge den til både småture og lidt længere ture med opbakning.

Alle kommentarer modtages med glæde...

KS