Billeder fra Nørrebrogade i dag...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-08-02 21:23

....kan beses på:

<http://www.furnituretiger.dk/images/Bakkelukning%202002/page_01.htm>

Billederne er ubearbejdede, dvs. de fylder lidt.
Tak skal du ellers ha' I var sgu flotte at se på allesammen!
Fedt optog da!

MvH Aragorn_DK

<http://www.furnituretiger.dk>

Fra : Morten Juel

Dato : 26-08-02 21:42

havde lorte 45'erne sneget sig ind igen denne gang ??

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 21000,- !**

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-08-02 21:35

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> wrote in message
> havde lorte 45'erne sneget sig ind igen denne gang ??
>
> --
> Mvh
> Morten
> Golf II GTI --- http://golf2.dk
> GPZ 750 **til salg, kun 21000,- !**

Njæøh...så kun en enkelt, men jeg var osse travlt optaget af at
fotografere - dog dyntes jeg at de der trehjulede bil-agtige BMW'er var lidt
malplacerede...ikke eet ondt ord om dem, men jeg ser jeres optog som kun for
mc'er, så hva' dælen de lavede der, ved jeg sgu ikke rigtigt.

MvH Aragorn_DK

Fra : Janus

Dato : 26-08-02 21:40

de skal køres med mc-kort er det ikke sådan det er??

Janus

Fra : D@lby

Dato : 26-08-02 21:46

Janus wrote:
> de skal køres med mc-kort er det ikke sådan det er??
>
> Janus

Nixen! bil kørekort er kravet....
--
-=D@lby=-
Suzuki GS500E '98

Fra : Jimmi

Dato : 26-08-02 22:46

> Nixen! bil kørekort er kravet....

Min kørelærer viste os et lysbillede med tre køretøjer som krævede MC kort,
og den lille 3 hjulede BMW var en af dem, så jeg mener bestemt at man skal
køre den på MC kort. Hvilket jo i virkeligheden gør den til ligeså meget MC
som en tricycle. (Bare med lidt blik omkring). Uanset hvad, så mener jeg da
at de skal være velkomne, de er jo meget sjove, og indregistreret som MC
(Går jeg ud fra.).

/Jimmi
(XJ600S)

Fra : Claus Rolsted

Dato : 27-08-02 10:37

"Jimmi" <jimmi@klud.dkSLETDETTE> skrev i en meddelelse

> Min kørelærer viste os et lysbillede med tre køretøjer som krævede MC kort,
> og den lille 3 hjulede BMW var en af dem, så jeg mener bestemt at man skal
> køre den på MC kort.

Jep, ligesom med ellert og 45-øvert så skal de trehjulede køres med mc- ELLER
bil-kort.

--
mvh. Claus Rolsted, som desværre ikke havde nogen mc at tage på bakken med

Pt. Vespa ET2 møvert-style | MC-køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.
Er der nogen, som har en god cykel til salg for en fornuftig penge?

Fra : Glavind

Dato : 26-08-02 22:37

"Janus" <janusz@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> de skal køres med mc-kort er det ikke sådan det er??
>
> Janus

Selvom det var det som skulle til bliver det da ikke en mc
M.v.h.
Glavind

Fra : D@lby

Dato : 26-08-02 21:44

Morten Juel wrote:
> havde lorte 45'erne sneget sig ind igen denne gang ??

Det kan du tro at de havde, men jeg så dog ikke så mange. Men det er lidt
ufedt når man står på p-pladsen ved Bakken og at der så kommer en
symaskinelyd og en 16 årig knægt på en tunet Yamaha Jog eller hvad det var
han kørte på. Det kan da heller ikke være over fedt for dem, hva?

Ellers en cool tur - jeg var debutant idag. Det bliver ikke sidste gang..
Jeg havde min nr-pladeramme på, men så desværre ingen andre med den på. Men
der var skam også mange...

--
-=D@lby=-
Suzuki GS500E '98

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-02 22:00

"D@lby" <larsdalby@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> symaskinelyd og en 16 årig knægt på en tunet Yamaha Jog eller hvad det var
> han kørte på. Det kan da heller ikke være over fedt for dem, hva?

Jeg så rigtigt mange øvert'er! :-/

De holdt sig nede bagved ude i siden. Der var rigtigt mange Aprilia'ere et
sted.

> Ellers en cool tur - jeg var debutant idag. Det bliver ikke sidste gang..
> Jeg havde min nr-pladeramme på, men så desværre ingen andre med den på.
Men
> der var skam også mange...

Jeg tror faktisk at jeg så dig - desværre først efter at vi var begyndt at
køre... Kan det passe at du holdte skråt overfor Café Castro på din GS'er
med kåbe og passager på? Jeg også en anden med nrpladeramme på - denne gang
var det en Fazer 600 (så vidt jeg kunne se).

Hilsner,

Tony
Divvy '01 med nummerpladeramme (bølge til Morten Juel)

Fra : D@lby

Dato : 26-08-02 22:23

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> Castro på din GS'er med kåbe og passager på? Jeg også en anden med
> nrpladeramme på - denne gang var det en Fazer 600 (så vidt jeg kunne

Ak, nej. Desværre jeg havde ingen passager på idag. Jeg ankom først kl.
18.10 og holdte på Heimdalsgade, som er en af de første sidegader fra
"pole-position".
Jeg kiggede og kiggede, men så ingen med DFM-plade på. Æv! Ville ellers
gerne have en lille sludder med en af jer.

Du har ret!! Kæmpe bølge til Morten Juel for nr-pladerne... Total mega cool!

--
-=D@lby=-
Suzuki GS500E '98

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-02 22:35

> [...]
> Jeg kiggede og kiggede, men så ingen med DFM-plade på. Æv! Ville ellers
> gerne have en lille sludder med en af jer.

Damn. Så er der to GS500'ere med nrpladeramme på. Det er ikke fair !

Ja når bakken åbner må vi aftales at "mødes" et eller andet sted og køre
samlet derud.

Tony

Fra : Niels Drewes

Dato : 27-08-02 07:22

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse
> "D@lby" <larsdalby@hotmail.com> wrote in message
Jeg også en anden med nrpladeramme på - denne gang
> var det en Fazer 600 (så vidt jeg kunne se).

Det det var min. Desuden havde den del af Pimserne og dfm-plader.

vh

Niels
Fazer med dfm-plade til en flad 20'er

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 26-08-02 23:10

D@lby <larsdalby@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Lqwa9.557$nT1.2838@news.get2net.dk...

> [...]
> symaskinelyd og en 16 årig knægt på en tunet Yamaha Jog eller hvad det var
> han kørte på. Det kan da heller ikke være over fedt for dem, hva?

Grødhoveder!!!!!!

Bakken's åbning og luk er UDELUKKENDE en MC begivenhed.

MVH Anders AREA51 der glemte at jeg havde et tilbud fra Søren Jim til at
side bagpå hans CBR1000. Damn!! Når nej jeg var jo på arbejde alligevel.
Håber jeg når at tage pappet inden åbningen.

Fra : Anders Rostgaard Bys~

Dato : 28-08-02 11:59

"D@lby" <larsdalby@hotmail.com> writes:

>Jeg havde min nr-pladeramme på, men så desværre ingen andre med den på. Men
>der var skam også mange...

Me too, jeg så kun een anden - blå Bandit me thinks...

Anders
Honda CB500

--
The ebb and flow of the Atlantic tides, | Anders Rostgaard Bystrup
the drift of the continents, the very | M.Sc., Computer Science

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-02 22:17

> ...kan beses på:
>
> <http://www.furnituretiger.dk/images/Bakkelukning%202002/page_01.htm>

Super billeder!

> Billederne er ubearbejdede, dvs. de fylder lidt.
> Tak skal du ellers ha' I var sgu flotte at se på allesammen!
> Fedt optog da!

Jamen kæreste dog ... Er det stadig ikke lykkedes dig at få en BMW så du kan
komme med ud og køre?

Næste bakkeåbning regner vi med at se dig... på en cykel!

Mange hilsner,

Tony

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-08-02 22:20

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message
> [...]
kan
> komme med ud og køre?
>
> Næste bakkeåbning regner vi med at se dig... på en cykel!

Hej Tony.

Tak for rosen, og ang. cyklen: hvor dælen skal jeg bøffe den henne? Jeg ska
jo først lige ha skrabet sammen til pappet først - det er ikke helt nemt når
man er på bissen! *GGG* Men det skal nok gå - nu skal jeg lige ha hittet mig
et job, så går det fremad igen.

Hej fra Aragorn_DK - der *vil* ha en BMW - om jeg så skal...om jeg så
skal...noget! *GGG*

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-02 22:37

> [...]
når
> man er på bissen! *GGG* Men det skal nok gå - nu skal jeg lige ha hittet

Ja det er bestemt ikke billigt at køre MC - men det kan gøres forholdsvist
billigt. Men jeg ved udmærket godt at det ikke lige er sådan at finde de
7-8k frem til kortet når man også gerne vil have sovs til kartoflerne.

> Hej fra Aragorn_DK - der *vil* ha en BMW - om jeg så skal...om jeg så
> skal...noget! *GGG*

*GRILL*

Du har faktisk lige fanget mig og min kæreste på denne her:
http://www.furnituretiger.dk/images/Bakkelukning%202002/RIMG0084.JPG

Lige i midten på en sort Diversion takker for det!!!

Mvh,

Tony

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-08-02 22:43

> [...]
> http://www.furnituretiger.dk/images/Bakkelukning%202002/RIMG0084.JPG
>
> Lige i midten på en sort Diversion takker for det!!!

Aj hvor fedt! Det er jeg glad for at høre - bare nap billedet - så har du da
et af jer sammen på cyklen ved Bakkelukningen!
Hæh - hvis jeg kender en internetbruger ret, så har du allerede nappet det!
*GGG*

MvH Aragorn_DK

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-02 23:00

> [...]
> et af jer sammen på cyklen ved Bakkelukningen!
> Hæh - hvis jeg kender en internetbruger ret, så har du allerede nappet

Det er nemlig lige hvad jeg har gjort. Jeg skal nok skrive dit navn på
billedet hvis jeg sætter det på min website eller noget.

Jeg tænkte faktisk på dig tidligere i dag - og om hvorvidt du deltog i
bakkelukningen i dag. Husker tydeligt at du spurgte i gruppen om der var
nogen med plads til en bagsædepassager tilbage i marts. Du må bare klø på.
Drømmen skal nok gå i opfyldelse... Jeg var 7 år om at få taget mig sammen
til at få taget det skide kort ... og nu hvor jeg har det kan jeg slet ikke
forstå hvor jeg ikke tog det noget før

Hilsner,

Tony

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-08-02 23:01

-snip-

> [...]
> Drømmen skal nok gå i opfyldelse... Jeg var 7 år om at få taget mig sammen
> til at få taget det skide kort ... og nu hvor jeg har det kan jeg slet

Det er bare i vinkel med mig. Fik du taget billeder i dag derinde?

Og tro mig: jeg skal nok få min bimmerdrøm til at gå i opfyldelse - en dag
er jeg med på egen cykel kan du tro!

MvH Aragorn_DK

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-02 23:37

> Det er bare i vinkel med mig. Fik du taget billeder i dag derinde?

Ja jeg fik taget et par - dog ikke så mange som til åbningen. Tjek dem evt.
ud på: http://www.lorentzen.com/bakkelukning2002/

> Og tro mig: jeg skal nok få min bimmerdrøm til at gå i opfyldelse - en dag
> er jeg med på egen cykel kan du tro!

Sådan skal det lyde!

Hilsner,

Tony

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-08-02 23:50

-snip-
> Ja jeg fik taget et par - dog ikke så mange som til åbningen. Tjek dem
evt.
> ud på: http://www.lorentzen.com/bakkelukning2002/

Jeg tjekker, jeg tjekker... fedt at se at du har fået billeder med fra
selve Bakken da! :)

> Sådan skal det lyde!

Gu' skal det så! *GGG*

> Hilsner,