Ducati 916 strata - stjålet Christianshavn
Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 26-08-02 20:51

En af mine venner har fået stjålet sin Ducati - og mon han nogensinde får
den tilbage??

Men jeg prøver alligevel:

Den er rød med stel i blank guld! Reg.nr. er ligemeget (det er pillet af) -
men hvis I ser den er der dusør!

Det er fandeme synd for ham! Så hvis nogen ser den så gik policen et praj.
Der er meget få hvor stellet er blank guld så den er lettere at kende!

mvh

Hans

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 26-08-02 20:54

Hermed hans nøje beskrivelse:

Onsdag den 14.08.02 i tiden fra 1500 til 1530 blev der fra Refshalevej ved
Christiania stjålet en rød Ducati 916 Strada, årgang 1996. Reg.nr. EP10366,
stel nr. ZDM916S005616. Cyklen var aflåst med skivebremselås. Ejer opholdt
sig mindre end 50 m fra g-stedet på en restauration. Særlige kendetegn;
venstre side af kåben skadet efter styrt, hvorfor kåben er samlet i bunden
med en alu.plade og uorginale skruet. Forskær revnet som fælge af kontakt
med skivebremse lås. Bagskær i carbon/kevlar. Eller 100% original. Ejer
formoder at cyklen er fjernet i varevogn fra stedet.

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er fandeme synd for ham! Så hvis nogen ser den så gik policen et praj.
> Der er meget få hvor stellet er blank guld så den er lettere at kende!

begin 666 lookb.gif
M1TE&.#EA1@()`*$``&]O;^?GY[^_OP```"'Y! $```(`+ ````!&`@D```*Z
ME(^IR^T/HYRTVHNSWKS[#X;BR `FT)PHR;;N"\?R3-?VC7-GM.?^#PP*A\2B
M\9CH'93(IO,)C4JG5,LIL!)<L]6N]PL.B\<I4^",NJ+)[+;[#8]ON.8S5@NP
MWPTKKOP/&"@XF&."EV66B(>5UY=F2*0B.4E9:7F)F:FYR=GI^0D:*CI*6FIZ
MBIJJNLJJR=<(J<7HV(JJ=XN;J[O+V^O["QPL/$Q<;'R,G*R\S-SL_ P=#?P:
(2WT@_5P``#L`
`
end

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 26-08-02 22:20

<snip> en sørgelig historie

Det er fandme utroligt, at man ikke kan have sin låste mc i fred ved højlys
dag på et rimeligt trafikeret sted.
Stor sympati til din ven herfra, men som du siger, han ser den sgu nok
aldrig igen
Jeg holder udkig i århus.
mvh
Anders O

Fra : Stones_TM

Dato : 26-08-02 22:21

Har hørt rygter om en Ducati til salg, på amager, som vidst nok var ny, for
KUN 15000
tjekker lige hvad det er for noget

Mvh
StonesTM