Støbeform søges
Fra : Hans Olsen

Dato : 26-08-02 14:24

Hej
Er der nogen i gruppen, som kender en, som kender en, som har en støbeform
til en båd - min 17 fod og op, max 30 fod, type er undeordnet, hvis du hører
om
et eller andet, vil jeg muligvis gerne købe / låne / leje formen.
Håber en eller anden kan hjælpe med et projekt.

MVH
Hans Olsen

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 26-08-02 16:43

"Hans Olsen" <ha.olsen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> et eller andet, vil jeg muligvis gerne købe / låne / leje formen.
> Håber en eller anden kan hjælpe med et projekt.

Skal det være sejlbåd, motorbåd, eller u-båd? Der er en lille forskel...

Fra : Hans Olsen

Dato : 27-08-02 06:01

Hej Rasmus.
Som jeg skrev i indlægget, TYPE UNDERORDNET - helt fint med
en ubåd, har du nogensinde hørt om en form til dette, så gerne en sådan.
MVH
Hans Olsen
som har alle materialerne, men mangler en form at hælde dem i.

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 27-08-02 08:47

> Hej Rasmus.
> Som jeg skrev i indlægget, TYPE UNDERORDNET - helt fint med
> en ubåd, har du nogensinde hørt om en form til dette, så gerne en sådan.

Prøv at kontakte nogle af værftene - formene fra gamle modeller ligger gerne
i mange år før de bliver smidt ud eller givet væk.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-08-02 01:02

"Hans Olsen" <ha.olsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> MVH
> Hans Olsen
> som har alle materialerne, men mangler en form at hælde dem i.

Hvad med at finde en gammel, rådden båd, du kunne støbe henover og som du
måske ville blive glad for, i stedet for at gå i gang med noget, som er
billigt, men knap så meget fremtid i??

Du har trods alt en masse arbejde foran dig!

Claus

Fra : SvenP

Dato : 28-08-02 23:30

Gel-top i Vejle udlejer forme, de reklamerer dog ikke med det.
www.gel-top.dk

Sven

---